بی دلیل هدیه دهیم

بی دلیل هدیه دهیم

هدیه دلیل نمی خواهد

همانطور که می دانیم، رسالت یک هدیه، بیشترین تاثیرگذاری مثبت بر فرد هدیه گیرنده است.

یکی از عوامل این تاثیر گذاری، غافل گیری شایسته مخاطب در روز های غیر متعارف است. به تعبیری هدیه دادن می تواند به روزی خاص و مناسبتی آشنا ( همانند عید نوروز، شب یلدا یا روز تولد افراد) موکول نشود. درست هنگامی که عزیزانمان توقع یا انتظار هدیه ای از جانب ما را

نداشته باشند، زمان گذاشتن حداکثر تاثیر روی آنهاست.

به بهانه های غیر مناسبتی، هدیه دادن تاثیر عمیق تری بر روح و روان افراد داشته و این موضوع شما را در اذهان مخاطبین خود ماندگار تر می سازد.

هدیه دادن و گرفتن در فرهنگ ما ایرانیان عادتی بسیار زیبا و پسندیده تلقی می‌شود که می‌تواند آغازی خوب برای تقویت دوستی ها و مشارکتهای کسب و کار باشد .

فرقی ندارد چه زمان و به چه دلیل ، هدیه تبلیغاتی در طول سال، جای شما را در ذهن مشتری تثبیت میکند .

بنا به نوع کسب و کار، تخصص و پیشه ای که در آن فعالیت میکنید میتوانید بی شمار عوامل مرتبط جهت تثبیت جایگاه خود پیدا کنید .

برخی از موارد پیشنهادی اهدای هدایای تبلیغاتی :

• به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت مخاطبین خود( در اختیار داشتن اطلاعات تاریخ ثبت شرکت مخاطبین و یا شرکای خود)
• به مناسبت سالگرد اولین پروژه همکاری با مشتریانتان
• به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت خود ، شادی خود را با دیگران تقسیم کنید.
• به مناسبت رسیدن به یک هدف مشخص( بطور مثال صد نفری شدن گروه، وارد شدن شرکت به بورس و . . .)
• به مناسبت رسیدن مخاطبین و مشتریان شما، به اهدافشان ( بطور مثال اولین صادرات شرکت مخاطب و یا کسب مقام های متعدد و یا رسیدن به فن آوری جدید در ایران و . . . )
• به مناسبت یک رویداد فرهنگی یا اجتماعی( همانند روز طبیعت، روز بزرگداشت ابو علی سینا ، حافظ و . . . )
• به مناسبت های تاریخی و ملی( روز ملی شدن صنعت نفت، روز صدور فرمان مشروطیت ، هفته دفاع مقدس و . . . )
• به مناسبت حمایت از فعالیت های ایرانی( برای چرخه اقتصاد همانند حمایت از تولید ملی، صنایع دستی، صنایع کوچک و . . . )
• جهت رشد و ارتقای فرهنگ با رویکرد آموزشی( تهیه بلیت تئاتر و یا سینما برای روز هنرهای نمایشی،کاشت درخت در روزدرختکاری و. . . )
• انجام امور خیریه جایگزین هدایای تکراری ( بطور مثال تهیه کیف در جشن نیکوکاری به جای خرید سررسید و . . . )

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.