هدایای تبلیغاتی صنعت ساختمان

هدایای تبلیغاتی صنعت ساختمان

صنعت ساختمان، صنعت فوق العاده رقابتی ای ست و ارایه خدمات درجه یک به تنهایی برای موفقیت صاحبان کسب و کار صنعت ساختمان کافی نیست!

یک شرکت ساختمانی باید راههای جدیدی را پیدا کند که تبدیل به یک برند محبوب در ذهن مشتریانش شود.

اگر هزینه حضور در تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردهای تبلیغاتی یا کاتالوگهای پرهزینه را ندارید یا قبلا آنها را امتحان کرده اید ، استفاده از اقلام تبلیغاتی با برند و هویت شما یکی از بهترین راهکارهای تبلیغاتی ست.

توسعه کسب و کارهای مرتبط با صنعت ساختمان با استفاده از کالاهای تبلیغاتی در هر شرایط اقتصادی یک استراتژی عالی ست!

یکی از بهترین راهها برای ایجاد اعتبار، ارایه محصولات ارزشمند به مخاطبانتان است.

این استراتژی فواید زیر را دارد:

ایجاد آگاهی از برند

یافته های مطالعات گوناگون نشان داده است ۶۶ درصد مشتریانی که در سال گذشته هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند، می توانند نام کمپانی ای که به آنها هدیه ای داده است را به یاد بیاورند و حدود ۵۰ درصد افراد اظهار کرده اند که دریافت هدایای تبلیغاتی باعث شده است که به آن کمپانی ها دید مثبتی پیدا کنند.

همه این آمار و ارقام چه معنایی دارند؟

هدیه تبلیغاتیِ صنعت ساختمان، می تواند در ذهن و قلب مشتریان تاثیر بگذارد و به کسب وکارهایی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک کند که به یاد ماندنی و در مقایسه با رقیبانشان برتری داشته باشند.

در واقع هدایای تبلیغاتی شما توسط مشتریانتان استفاده می شود و تبلیغات زیادی برایتان به همراه خواهد داشت.

افزایش میزان گفتگو با مشتریان

حدود ۸۰ درصد از مشتریان بالقوه ای که هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند مشتاق شده اند تا از خدمات و محصولات آن شرکت استفاده کنند؛ علاوه بر این وقتی شما اطلاعات تماس خود را روی هدیه تبلیغاتی درج می کنید، دسترسی به شما برای مشتریان جدید یا مشتریان قدیمی آسانتر خواهد شد.

هدایای تبلیغاتی با اطلاعات شرکت ساختمانی شما، به تنهایی می توانند برای شما بازاریابی کنند.

چه هدایای تبلیغاتی ای مناسب صنعت ساختمان هستند؟

  1. محصولاتی که از نظر ظاهر و فرم کاملا به صنعت ساختمان مرتبط هستند مانند کلاه ایمنی، متر، دستکش ایمنی و… همراه با لوگو و اطلاعات شرکت
  2. محصولاتی که به صورت ضمنی می توانند افراد فعال در صنعت ساختمان را خوشحال کنند مانند قمقمه، جاکلیدی، کیف کوچک نگهداری وسایل و…