تقویم ویژه هدایا

تقویم مناسبتی کسب و کار شما چیست؟

با انتخاب مناسبتهای ویژه برای هر کسب و کار ، می توان در بهترین و خاصترین زمان با استفاده از هدایای تبلیغاتی برند خود را ماندگار کرد.
هدیه خلاق

توصیه های برای بیداری خلاقیت

این مطلب آموزش است . به اشخاص کمک خواهد کرد که باور خلاقیت را در خود پیدا و با پرورش و تقویت آن در جهت بهبود زندگی خود مفید باشند.
هدیه چوبی

نقش چوب بر بهبود کیفیت و روابط صاحبین کسب و کار

تاثیر هدایای چوبی میتواند بسیار عمیق و مانگار باشد.

هدیه روز عشق(اسپندارمذگان/ولنتاین)

"مگذار که عشق، به عادت دوست داشتن تبدیل شود! مگذار که حتی آب دادن گل‌های باغچه، به عادت آب دادن گل‌های باغچه بدل شود! عشق، عادت به دوست داشتن و سخت دوست داشتن دیگری نیست؛ پیوسته نو کردن خواستنی‌ست که خود پیوسته، خواهان نو شدن است و دگرگون شدن."  نادر ابراهیمی

10 دلیل استفاده از هدایای تبلیغاتی در استراتژی بازاریابی شرکت ها

"از دل برود هر آنکه از دیده برفت" ضرب المثلی قدیمی ست که درباره روابط مشتریان هم کاملا صدق میکند. در دنیای رقابتی کنونی اگر هر روز جلوی چشمان مخاطبان خود نباشید، دیر یا زود شما را فراموش میکنند. اما چطور میتوان اطمینان پیدا کرد که برند شما همواره جلوی چشمان مشتریانتان است؟
هدایای ویژه کریسمس

هدایای کریسمس، نمادها و آداب و رسوم آن

کریسمس سرشار از حال و هوای جشن، شادی و نو شدن است. ولادت حضرت مسیح، لحظات لذت بخشی را برای بسیاری از مردم دنیا می آفریند تا در کنار خانواده و دوستانشان با به جا آوردن آداب و رسوم دیرینه، خالق شادی و شور باشند. هدایا، رنگها و نمادهایی که در این روزها استفاده میشوند تاریخچه و علت وجودی ای دارند که بطور مختصر درباره آنها خواهیم گفت

نقش هدایای تبلیغاتی موثر در تقویت و پایداری برند

هر برند در هر حوزه ای از کسب و کار، تعالی خود را در گرو تاثیرگذاری و جاودانگی در ذهن مخاطب می داند. شاخصه جاودانگی، تاثیرگذاری و شاخصه تاثیر گذاری، ایجاد حس تفاوت در ذهن مخاطب است. هدیه، ابزار انتقال احساس است. ابزاری برای تاثیر گذاری و چه بهتر که جاودانگی را نیز به همراه داشته باشد. فرقی نمیکند که هدیه از یک شخص به یک دوست یا از یک سازمان به یک مخاطب برسد. مهم این است که در هر هدیه، روح ایجاد حس نزدیکی و صمیمیت دمیده شود تا تاثیر و جاودانگی به خودی خود ایجاد گردد.

هدیه شب یلدا چه میتواند باشد؟

یلدا تولد روشنایی و چیرگی آن بر اهریمن تاریکی است. این پیروزی را در جشن باستانی یلدا، همگان در کنار یکدیگر به شادی و خشنودی میپردازند. ایرانیان در شب یلدا، با دور هم بودن ها و خلق لحظاتی شیرین (که در دنیای پر هیایوی امروزی درگیرمان کرده )، اندکی شادی و لبخند ذخیره میکنند.

در شبی که برای پاسداشت حضور و روشنایی و شادی و عشق است، برای زنده نگه داشتن آئینی که هر عنصر وجودی اش قصه ای دارد، "بودنمان" را با حضور یکدیگر هدیه می دهیم.

گامهای حرکت بسمت هدایای تبلیغاتی پایدار(قسمت آخر)

گامها گام اول- ابزار تبلیغاتی خود را تعریف کنید وقتی نوبت به انتخاب هدایای تبلیغاتی میرسد، هدف این است که ارتباط معناداری بین هدیه تبلیغاتی و سازمان شما وجود داشته باشد.محصولی که کاربردی، مفید، سبز و تعاملی باشد توانایی جذب مخاطبین فعلی و آینده شما را خواهد داشت. با پیشنهاد محصولات سبز یا تجربیات جدید، شما شانس یادآوری خود را در ذهن مخاطب افزایش میدهید. چگونه؟ یک گاراژ میتواند پارویی را پیشنهاد کند که از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است یا برگزار کننده مسابقات دوندگی میتواند به شرکت کنندگان، تی شرت های دوستدار محیط زیست هدیه دهد. ایده پردازی در این زمینه کمکتان می کند به پیشنهادهای بهتری برسید. البته اگر گزینه ای برای هدایای فیزیکی دارید تعداد سفارش خود را با دقت انتخاب کنید تا از هدر رفت هزینه و ایجاد زباله جلوگیری شود.

همه ما خلاق هستیم

همه ما خلاق هستیم

از نگاه دیدینو، خلاقیت در همه زوایا و جنبه های زندگی فردی جاری است. خلاقیت خصوصیتی ذاتی است که عده ای آن را در خود شناخته و پرورش میدهند تا به اوج شکوفایی برسد و عده ای خیر. افراد خلاق برخلاف استنباط دیگران بسیار فعال ، نابغه و دارای هوش و ذکاوت خارق العاده ای نیستند، بلکه هر شخص در هر سن ، شغل، مهارت و موقعیتی که باشد به طور پیوسته و نا خودآگاه مشغول خلق کردن است . خلاقیت در سرشت آدمیزاد به ودیعه نهاده شده است .

پذیرش نوآوری در هدایا و محصولات(هدایای تبلیغاتی پایدار-قسمت سوم)

در خط مقدم تغییر ایده های خوب مسری اند ولی برای پیشگام شدن در راههای جدید، نیاز به چشم انداز است.فرهنگ هدیه دادن، در آغاز تغییر از هدایای مادی به سوی هدایای مجازی یا تجربه ای است. انواعی از این هدایای مجازی یا تجربه ای که در سالهای اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند شامل عضویت باشگاه، بلیط تئاتر و.. می شوند.

رفتار بسته بندی هدایا

بسته بندی هدایای تبلیغاتی، اولین برخورد بصری مخاطب با هدیه است . هدیه ای که به شایستگی بسته بندی شده،حامل این پیام است که چه مقدار برای فرد هدیه دهنده پر اهمیت و ارزشمند بوده است. این موضوع که فرد هدیه دهنده، هدیه را همانند بسیاری دیگر، در یک پاکت نیانداخته و با آداب شایسته به دیگری اهدا کرده، بسیار حائز اهمیت است .

پیش به سوی هدایای مجازی یا تجربه ای(هدایای تبلیغاتی پایدار-قسمت دوم)

در صنعت هدایای تبلیغاتی، انتقالی نوظهور از هدایای مادی وجود دارد و هدایای مجازی یا تجربه ای در حال بدست آوردن محبوبیت اند.

شاهد مثال آن، کارت های الکترونیکی برای اوقات فراغت یا بلیطهای نمایش برای مشتریان شرکت هاست.

مردم به شکل فزاینده ای به سمت تجربه های تعاملی و اجتماعی مانند بازی ها، مبادله ها و غیره جذب می شوند.

دانش انتخاب دیدینو - هدایای تبلیغاتی پایدار

هدایای تبلیغاتی پایدار - قسمت اول

چرا باید این مقاله را بخوانید؟ ممکن است در دفتر کار خود، لیوان، جاکارتی یا خودکارهای تبلیغاتی داشته باشید . هدف این کالاها یادآوری لوگو یا نام شرکتهایی است که روی محصولات حک شده اند. اما آیا واقعا شما از آنها استفاده می کنید؟ احتمالا خیر! به طور میانگین اغلب محصولات تبلیغاتی را در عرض شش ماه دور می اندازیم حتی آنهایی که در ابتدا برایمان جالب بوده اند. با در نظر گرفتن هزینه های زیست محیطی و اجتماعی مرتبط با تولید و دفع این محصولات، غالب هدایای تبلیغاتی بی کیفیت، طول عمر کوتاهی دارند.

مناسبت های مذهبی و معنوی

هدایای معنوی و هدایای مذهبی

در بسیاری از کشورها همچون ایران، مراسم و اعیاد دینی و مذهبی فراوانی در طول سال وجود دارد، از نیمه شعبان تا محرم، رمضان یا عید قربان،میلاد مسیح یا عید پاک. مراسم هایی که از دیرباز تاکنون تکرار شده اند و با توجه به باور های دینی،فرهنگی و اعتقادی ملل مختلف در یاد ها هستند. اما برای ما که در کشور عزیز و پهناور ایران زندگی میکنیم،کدام یک از این اعیاد و رویداد های مذهبی اسلامی- ایرانی بیشتر در خاطرمان مانده است؟

داستان قورباقه

داستان قورباغه پخته و هدایای تبلیغاتی

/

آنها قورباغه را در ظرفی از آب سرد قرار میدهند و روی آتش میگذارند چرا که اگر قورباغه را داخل ظرفی از آب جوش بیندازند، قورباغه بلافاصله فرار میکند، حال اگر ظرف آب را برروی شعله بگذارند و بتدریج دمای آب را افزایش دهند،

اولین هدیه تبلیغاتی

اولین هدیه تبلیغاتی چه بوده است؟

/

آیا می دانید اولین هدیه تبلیغاتی چه بوده است؟ خودکار؟ سررسید؟ ماگ؟ هیچکدام! یک دکمه ساده .. زمانی که جرج واشینگتن در سال 1789 به عنوان اولین رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد، برای جشن گرفتن این اتفاق، تعدادی دکمه های یادبود ساختند. اولین رئیس جمهور، اولین هدیه تبلیغاتی!

بی دلیل هدیه دهیم

بی دلیل هدیه دهیم

/

همانطور که می دانیم، رسالت یک هدیه، بیشترین تاثیرگذاری مثبت بر فرد هدیه گیرنده است.

یکی از عوامل این تاثیر گذاری، غافل گیری شایسته مخاطب در روز های غیر متعارف است. به تعبیری هدیه دادن می تواند به روزی خاص و مناسبتی آشنا ( همانند عید نوروز، شب یلدا یا روز تولد افراد) موکول نشود. درست هنگامی که عزیزانمان توقع یا انتظار هدیه ای از جانب ما را

فرمت آرم و یا لوگوی ارسالی جهت حک لیزر

آرم و یا لوگوی ارسالی برای حک لیزر روی محصولات به چه فرمتی باید باشد؟ در این یادداشت اطلاعاتی درباره تفاوت فرمت های" vector و raster "و بخصوص "فرمت های مناسب حک لیزر"، برای مشتریان و همراهان عزیز DDNO مطرح می نماییم.از آنجا که گروه خلاقیت دیدینو، همواره در تلاش است تا بهترین کیفیت را فراهم آورد،

هدیه چیست

هدیه چیست ؟

هدیه چیزی است که با احساس رضایت و بدون در نظر گرفتن چشم داشت به شخصی دیگر تقدیم میشود، اگر چه شاید در ازای آن، توقع متقابلی نیز وجود داشته باشد، اما هدیه چیزی است که آن را به رایگان می‌بخشند.

رابطه هدف طراحی محصول با فرم و عملکرد آن

رابطه هدف طراحی محصول با فرم و عملکرد آن

علت خلق هر محصولی هدف خاص خود را دارا می باشند. این هدف، فرم و عملکرد محصول را توجیه می کند. در دنیای پیرامون می توان نمونه های بسیار زیادی از این محصولات را دید که گاها فرم و عملکرد هایشان با هدفشان هم راستا نبوده و ناگزیر از چرخه استفاده حذف و یا دچار تغییر میشوند.

دیدینو - چگونه با استفاده از هدیه به وفادارسازی مشتریان خود کمک کنیم

چگونه با استفاده از هدیه به وفادارسازی مشتریان خود کمک کنیم

/

امروزه در دنیای کار و تجارت و داشتن یک رابطه قوی بین تولید کننده وعرضه کننده نکته ی بسیار مهمی است.یکی از این روابط هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی در طول سال جای شمارا در ذهن مشتریان حفط میکند. هدیه دادن و هدیه گرفتن فلسفه ای دیرین در ایجاد احساس خوش و صمیمیت دارد.

چرا تولید ملی؟

واقعیت آن است که چه بخواهیم و چه نخواهیم گرایش به سمت مصرف کالاهای خارجی در کشور ما وجود دارد و آثار و عوارض سوء آن در همه جنبه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور قابل مشاهده است .

انواع هدیه

همیشه در همه مواقع هدیه دادن جز کارهای اصلی و راه حل های ویژه برای خوشحال کردن و انتقال حس خوب به اطرافیانمان بوده است. اما دانستن چند نکته برای عملکرد بهتر در تهیه هدیه میتواند بهتر به ما کمک کند.

کاربرد چرم در ساخت هدایا

بعد از سنگ وچوب، چرم را می توان به عنوان قدیمی ترین همدم انسان برشمرد.از زمان های بسیار دور چرم به عنوان پوششی برای انسان های نخستین بوده و هم اکنون نیز هست.هر چند به علت سهولت در تهیه پارچه وقیمت پایانی ارزان تر نسبت به چرم هم اکنون پارچه هشتاد در صد بازار را از آن خود کرده اما چرم همچنان از محبوبیت بالایی در بین بسیاری از جوامع جهانی برخوردار است.

دیدینو - هدیه دادن بر اساس شخصیت افراد

هدیه دادن بر اساس شخصیت افراد

هدیه دادن به دوستان و اطرافیان به نظر کار ساده و بی دغدغه ای است . اما اگر بخواهیم نگاه ویژه و خاصی داشته باشیم متوجه میشویم که جز کارهای سخت محسوب میشود. ازین نظر که آیا هدیه ما مورد پسند مخاطب قرار میگیرد یا خیر. شاید بد نباشد که در اینجا افراد را به چند گروه شخصیتی تقسیم بندی کنیم. و بگوییم چه نوع هدایایی برای هر یک ازین دسته افراد مناسب است.

سورپرایز،حس خوب به همراه دارد

آخرین باری که کسی بدون مناسبت به شما هدیه داد را به خاطر بیاورید. مطمئنا بسیار خوشحال و هیجان‌زده شده‌اید. هدیه دادن به دیگران می‌تواند حال و هوای آنها را حسابی عوض کند و به آنها بفهماند که خود هدیه اهمیت زیادی ندارد؛ بلکه نفس این عمل، ارزشمند است.