غرفه دیدینو

چه اقداماتی در حین برگزاری نمایشگاه انجام دهیم؟

شرکت کنندگان در نمایشگاه، باید این مورد را در نظر بگیرند که برنامه ریزی حین برگزاری مثل قبل از آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

دلیل اهمیت آن این است که بازدیدکنندگان در برخورد مستقیم با بیزینس‌ها قرار می‌گیرند. بهترین شرایط برای مقایسه‌ی بیزینس‌های مشابه فراهم است. بنابراین آن برندی در نمایشگاه ها بهتر عمل می‌کند که با برنامه ریزی و پایبندی به اصول پیش برود.

برنامه محتوایی ویژه نمایشگاه

نمایشگاه‌ها ذاتاً مکان‌هایی پویا و فعال هستند. بنابراین غرفه داران نیز باید به حضوری فعال و اطلاع رسانی وسیع فکرکنند. مهمترین مزحله در این بازه، اطلاع رسانی است. از هر راهی که فکر می‌کنید برای شما بازدیدکننده به ارمغان می‌آورد؛ بهتر است حضور در نمایشگاه را اعلام کنید. پس نیاز به یک برنامه محتوایی (Content Plan) دارید که روزانه در طول نمایشگاه متناسب با آن محتوای مناسب تولید کنید و در صفحات مجازی به اشتراک بگذارید.  

شناسایی و تعامل با شرکت‌ های مایل به همکاری در نمایشگاه

یکی از راه‌های که اغلب به آن توجه نمی‌شود، اطلاع رسانی در درون نمایشگاه است. بهتر است همه‌ی اعضای یک غرفه تمام مدت در غرفه حضور نداشته و از غرفه‌های دیگر بازدید کنند. تعامل و ارتباط با دیگر غرفه‌ها هم موجب اطلاع رسانی می‌شود و مهمتر از آن ممکن است با بیزینس‌هایی آشنا شوید که مکمل کسب و کار شما هستند. یعنی خدمات یا محصولات شما را برای پیش برد کارشان نیاز داشته باشند و یا برعکس.  

تعامل در نمایشگاه

توجه به امور مربوط به غرفه و پرسنل نمایشگاه

در حین برگزاری نمایشگاه باید به اموری مثل نظافت غرفه، پذیرایی، ناهار پرسنل و … نیز توجه کرد. زیرا این امور هر چند کوچک به نظر می‌رسند اما بسیار مهم هستند. در کل توجه به جزئیات باعث می‌شود تا دیگران راحت‌تر به شما اعتماد کنند و با کسب و کارتان ارتباط بگیرند.

توجه به جزئیات

قدردانی و تبلیغات با هدیه ی نمایشگاهی

توجه و اجرای سایر اقدامات بالا در ارائه موفق بیزینس شما دخیل است؛ اما کافی نیست. شما باید با انتخاب یک هدیه نمایشگاهی تاثیرگذار بازدیدکنندگان را همراهی کنید. به این وسیله با استفاده از آن همواره شما را در خاطر خواهند داشت. به هنگام نیاز با شما ارتباط می‌گیرند و یا حتی به عنوان معرف شما عمل می‌کنند. 

تبلیغات با هدیه تبلیغاتی