کاربرد هوش مصنوعی در صنعت هدایای تبلیغاتی
مهمترین نکات در انتخاب تقویم رومیزی
5نکته استراتژیک در انتخاب هدیه سازمانی
انتخاب هدایای سازمانی شب یلدا
6 مرحله برای اجرای یک جلسه طوفان فکری
رنگ منتخب 2025 پنتون
در 9 مرحله تعامل رسانههای اجتماعی را بهبود بخشیم
سه ویژگی کارمندان وقت شناس
تفاوت نوآوری و خلاقیت چیست؟
اهمیت خلاقیت در تجارت
هفت راه محبوب برای تبلیغ کسب و کار
6 عامل موثر در انتخاب بهترین هدیه
چالش انتخاب هدیه روز پزشک و روز داروساز
10 راه برای بازاریابی موثر یک محصول
چه اقداماتی در حین برگزاری نمایشگاه انجام دهیم؟
چه اقداماتی قبل از برگزاری نمایشگاه انجام دهیم؟
تقویم شمسی و تاریخچه آن
پنتون و رنگ سال 2024
هدیه دادن از گذشته تا به امروز
9 دلیل برای خرید تقویم رومیزی به عنوان هدیه تبلیغاتی
تفاوت هدایای تبلیغاتی خلاقانه با هدایای تبلیغاتی کلیشه ایی و تکراری
اهمیت کادو کردن هدایا
هدیه تبلیغاتی و تاثیر بر روی مرکز پاداش مغز
چگونه از کارمندان جدید خود استقبال کنیم؟
دانستی ها در مورد اخلاقیات پزشکان (خارج از تحصیلات اکادمیک)
بررسی تاثیر هدایای تبلیغاتی
حفظ مشتری و بقای کسب و کار
ابزارهایی برای کمک به ایجاد آرامش و یا درمان
پنج پیشنهاد برای روز زن
رنگ سال 2023 پنتون
پنج هدیه موثر نوروزی
خوراکی و خوردنی های یلدا
لطفا هدیه نوروزی نخرید!
رنگ قرمز و یلدا
5 کلمه مرتبط با کسب و کار که در سال 2021 ترند شدند
هویت سازمانی چیست و چطور ساخته میشود؟
10 نکته مهم برای نگهداری از وسایل چوبی
۵ ایده برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک
بازاریابی دهان به دهان چیست؟ (WOM Marketing)
۳ راه برای ارتباط موثر با مشتریان
4 ویژگی هدیه تبلیغاتی موثر برای کسب و کار شما
۸راه برای برنامهریزی روزانه به نقل از آنتونی رابینز
18 مورد از خرافات سنتی درباره هدیه دادن را بشناسید! (قسمت دوم)
18 مورد از خرافات سنتی درباره هدیه دادن را بشناسید! (قسمت اول)
10 کاری که میتوانید در تعطیلات عید نوروز انجام دهید
چرا شمعها جزو بهترین هدایا هستند؟
۶ هدیه عید نوروز برای درونگراها
۳تفاوت مهم رفتار خرید سازمانی و رفتار خرید مصرفکننده
5 هدیه تبلیغاتی کاربردی؛ جایگزین سررسید!
۷ هدیهای که هرگز نباید به کسی بدهید!
10 نمونه از موثرترین هدایای تبلیغاتی
رنگ سال جدید | رنگ سال 2022
۲۰ تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی چریکی (قسمت دوم)
۲۰ تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی چریکی (قسمت اول)
بازاریابی چریکی چیست؟
بهترین زمان انتخاب و خريد هدیه تبلیغاتی
بهترین هدیه شب یلدا ۱۴۰۰ | هدیه تبلیغاتی شب یلدا
تعریف ساده بازاریابی | بازاریابی چیست؟
بازاریابیِ واقعاً خلاق
موفق بودن یا احساس موفقیت داشتن؟ مساله این است!
چگونه خلاقیت را به مزیت رقابتی تبدیل کنیم؟
3 راه مواجهه با ابهام و عدم قطعیت برای طراحان
راهنمای سریع روانشناسی رنگ برای بازاریابی
هدیه تبلیغاتی با هدیه شرکتی (سازمانی ) چه تفاوتهایی دارد؟
آشنایی با هنرمندان جامعه پزشکی
روز جهانی چپ دستها و 10 نکتهی شگفتانگیز در مورد آنها
معرفی ۹ هدیه تبلیغاتی جدید و خاص ۱۴۰۰ (2021)
چرا اسماج (smudge) هدیه ای ارزشمند است ؟
خاطرات چه تاثیری در هدیه دارند؟
آیا میدانستید که هدیه دادن باعث افزایش خلاقیت می شود؟
پنج عادت مخرب که شما را از مسیر موفقیت منحرف می کند
فرایند هدیه دادن به تیپهای مختلف شخصیتی
نقش هدایای تبلیغاتی در راه اندازی کسب و کارها
بازاریابی پنهان یا تبلیغات نامرئی چیست؟
خلاقیت سازمانی چیست؟
هدیه اختصاصی و فواید و ریسکها
چطور به دیگران انگیزه بدهیم؟
بسته بندیِ هدیه تبلیغاتی، بودن یا نبودن؟!
هدایای تبلیغاتی و منابع انسانی!
کدام خوراکی ها هدایای تبلیغاتی مناسبی هستند؟
چرا باید پکیج خوشامدگویی هدیه دهیم؟
هدیه مذهبی و معنوی ماه رمضان چه میتواند باشد؟
معرفی 10 هدیه تبلیغاتی جدید که تحت تاثیر ویروس کرونا ساخته شدند
تنوع رنگِ هدایای تبلیغاتی چوبی
ابعاد مناسب لوگو برای هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی عید نوروز چه می توانند باشند؟
رنگ سال 2021 یا همان رنگ مد سال چیست؟
بازی های شب یلدا و نحوه اجرای آنها
چگونه هدایای تبلیغاتی خاص ارایه دهیم؟
30 پیشنهاد برای هدیه روز پزشک
راز موفقیت شرکت اپل
هشت «الف» در کارآفرینی
قابلیت های خلاقانه مغز خود را کشف کن!
فقط اگر میخواهید خلاق تر شوید بخوانید!
فواید خیالپردازی و کنجکاوی
توصیه هایی برای افزایش خلاقیت در زندگی روزمره
چطور در انجام کارهای روزمره خلاق باشیم؟
با وجود اتفاقات پیش بینی نشده مثل ویروس کرونا، آیا برنامه ریزی معنایی دارد؟
۱۸ فیلمی که هر کارآفرینی باید ببیند
ده توصیه از کارآفرینان بزرگ برای جلوگیری از شکست در کارآفرینی
چرا نباید برای نوروز سررسید هدیه داد؟
هدیه تبلیغاتی! چرا و چگونه؟
نکات مهم درباره انتخاب هدایای تبلیغاتی
درباره دوسالانه طراحی بسته بندی چه می دانید؟
چگونه به پنج شخصیت دشوار، خدمات مشتریان ارایه دهیم؟
تاثیر حواس پنجگانه در هدیه تبلیغاتی
چطور تاثیر تبلیغات را با استفاده از هدایای تبلیغاتی افزایش دهیم؟
هدیه شناسی
گیاهان به عنوان هدایای تبلیغاتی
همه چیز درباره انار شب یلدا
آداب معاشرت با مشتریان در نمایشگاه
چک لیستِِ برگزاری نمایشگاه
هدایای تبلیغاتی صنعت ساختمان
انتخاب و به کارگیری کارکنان در نمایشگاه
تاثیراتِ شگفت انگیزِِِ هدیه دادنِ گل
نکات مهم که قبل از برگزاری نمایشگاه باید بدانید
برنامه ریزی برای حضور در نمایشگاه
بازدید از غرفه های نمایشگاهی
مراحل اجرای بازاریابی نمایشگاهی
هدیه روز پزشک و مناسبت آن
چگونه از نمایشگاه ها برای بازاریابی استفاده کنیم؟
5 ترند سال 2019 درباره هدایای تبلیغاتی
بازدید از نمایشگاههای اشتباه
هدایای مذهبی و معنوی ماه رمضان
خلاقیت حاصل چیست؟
سه روش برای تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی در عصر دیجیتال
ترس از شکست در کسب و کارها
برای اینکه فردی خلاق و غیر معمولی باشیم به چه خصوصیاتی نیاز داریم؟
شِش باید و نباید در انتخاب هدیه تبلیغاتی
رنگ سال 2019چیست و چرا اهمیت دارد؟
رمز و راز ماندگاری شب یلدا تا امروز چیست؟
راههای شگفتزده کردن مشتریان
هدیه تبلیغاتی، مکمل اقلام تبلیغات سنتی
اشیای با احساس
نقش هدیه در سلامت روان
هفت شگفت انگیز!
هدیه سفر مظفرالدین شاه از فرنگ
تاثیر زمان در هدایای تبلیغاتی
مزرعه و هدایای نمایشگاهی
هدیه شرکتی، تبلیغ یا هزینه ؟
چرایی و چگونگی تهیه هدایای اختصاصی
PPAI انجمن،نهاد،ارگان و یا سازمان هدایای تبلیغاتی آمریکا
هدیه تبلیغاتی، مزیت رقابتی
حمایت ملی از تولید داخلی
داستان رنگ سالها
تقویم مناسبتی کسب و کار شما چیست؟
توصیه های برای بیداری خلاقیت
نقش چوب بر بهبود کیفیت و روابط صاحبین کسب و کار
هدیه روز عشق(اسپندارمذگان/ولنتاین)
10 دلیل استفاده از هدایای تبلیغاتی در استراتژی بازاریابی شرکت ها
هدایای کریسمس، نمادها و آداب و رسوم آن
نقش هدایای تبلیغاتی موثر در تقویت و پایداری برند
هر برند در هر حوزه ای از کسب و کار، تعالی خود را در گرو تاثیرگذاری و جاودانگی در ذهن مخاطب می داند. شاخصه جاودانگی، تاثیرگذاری و شاخصه تاثیر گذاری، ایجاد حس تفاوت در ذهن مخاطب است. هدیه، ابزار انتقال احساس است. ابزاری برای تاثیر گذاری و چه بهتر که جاودانگی را نیز به همراه داشته باشد. فرقی نمیکند که هدیه از یک شخص به یک دوست یا از یک سازمان به یک مخاطب برسد. مهم این است که در هر هدیه، روح ایجاد حس نزدیکی و صمیمیت دمیده شود تا تاثیر و جاودانگی به خودی خود ایجاد گردد.
هدیه شب یلدا چه میتواند باشد؟
یلدا تولد روشنایی و چیرگی آن بر اهریمن تاریکی است. این پیروزی را در جشن باستانی یلدا، همگان در کنار یکدیگر به شادی و خشنودی میپردازند. ایرانیان در شب یلدا، با دور هم بودن ها و خلق لحظاتی شیرین (که در دنیای پر هیایوی امروزی درگیرمان کرده )، اندکی شادی و لبخند ذخیره میکنند.
در شبی که برای پاسداشت حضور و روشنایی و شادی و عشق است، برای زنده نگه داشتن آئینی که هر عنصر وجودی اش قصه ای دارد، "بودنمان" را با حضور یکدیگر هدیه می دهیم.
گامهای حرکت بسمت هدایای تبلیغاتی پایدار(قسمت آخر)
گامها گام اول- ابزار تبلیغاتی خود را تعریف کنید وقتی نوبت به انتخاب هدایای تبلیغاتی میرسد، هدف این است که ارتباط معناداری بین هدیه تبلیغاتی و سازمان شما وجود داشته باشد.محصولی که کاربردی، مفید، سبز و تعاملی باشد توانایی جذب مخاطبین فعلی و آینده شما را خواهد داشت. با پیشنهاد محصولات سبز یا تجربیات جدید، شما شانس یادآوری خود را در ذهن مخاطب افزایش میدهید. چگونه؟ یک گاراژ میتواند پارویی را پیشنهاد کند که از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است یا برگزار کننده مسابقات دوندگی میتواند به شرکت کنندگان، تی شرت های دوستدار محیط زیست هدیه دهد. ایده پردازی در این زمینه کمکتان می کند به پیشنهادهای بهتری برسید. البته اگر گزینه ای برای هدایای فیزیکی دارید تعداد سفارش خود را با دقت انتخاب کنید تا از هدر رفت هزینه و ایجاد زباله جلوگیری شود.
همه ما خلاق هستیم
از نگاه دیدینو، خلاقیت در همه زوایا و جنبه های زندگی فردی جاری است. خلاقیت خصوصیتی ذاتی است که عده ای آن را در خود شناخته و پرورش میدهند تا به اوج شکوفایی برسد و عده ای خیر. افراد خلاق برخلاف استنباط دیگران بسیار فعال ، نابغه و دارای هوش و ذکاوت خارق العاده ای نیستند، بلکه هر شخص در هر سن ، شغل، مهارت و موقعیتی که باشد به طور پیوسته و نا خودآگاه مشغول خلق کردن است . خلاقیت در سرشت آدمیزاد به ودیعه نهاده شده است .
پذیرش نوآوری در هدایای تبلیغاتی(هدایای تبلیغاتی پایدار-قسمت سوم)
در خط مقدم تغییر ایده های خوب مسری اند ولی برای پیشگام شدن در راههای جدید، نیاز به چشم انداز است.فرهنگ هدیه دادن، در آغاز تغییر از هدایای مادی به سوی هدایای مجازی یا تجربه ای است. انواعی از این هدایای مجازی یا تجربه ای که در سالهای اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند شامل عضویت باشگاه، بلیط تئاتر و.. می شوند.
رفتار بسته بندی هدایا
بسته بندی هدایای تبلیغاتی، اولین برخورد بصری مخاطب با هدیه تبلیغاتی است. هدیه ای که به شایستگی بسته بندی شده، این پیام را به مخاطبتان میرساند که چقدر برای او اهمیت و ارزش قائل هستید.
پیش به سوی هدایای تجربه ای(هدایای تبلیغاتی پایدار-قسمت دوم)
در صنعت هدایای تبلیغاتی، انتقالی نوظهور از هدایای مادی وجود دارد و هدایای مجازی یا تجربه ای در حال بدست آوردن محبوبیت اند.
شاهد مثال آن، کارت های الکترونیکی برای اوقات فراغت یا بلیطهای نمایش برای مشتریان شرکت هاست.
مردم به شکل فزاینده ای به سمت تجربه های تعاملی و اجتماعی مانند بازی ها، مبادله ها و غیره جذب می شوند.
هدایای تبلیغاتی پایدار - قسمت اول
چرا باید این مقاله را بخوانید؟ ممکن است در دفتر کار خود، لیوان، جاکارتی یا خودکارهای تبلیغاتی داشته باشید . هدف این کالاها یادآوری لوگو یا نام شرکتهایی است که روی محصولات حک شده اند. اما آیا واقعا شما از آنها استفاده می کنید؟ احتمالا خیر! به طور میانگین اغلب محصولات تبلیغاتی را در عرض شش ماه دور می اندازیم حتی آنهایی که در ابتدا برایمان جالب بوده اند. با در نظر گرفتن هزینه های زیست محیطی و اجتماعی مرتبط با تولید و دفع این محصولات، غالب هدایای تبلیغاتی بی کیفیت، طول عمر کوتاهی دارند.
هدایای معنوی و هدایای مذهبی
در بسیاری از کشورها همچون ایران، مراسم و اعیاد دینی و مذهبی فراوانی در طول سال وجود دارد، از نیمه شعبان تا محرم، رمضان یا عید قربان،میلاد مسیح یا عید پاک. مراسم هایی که از دیرباز تاکنون تکرار شده اند و با توجه به باور های دینی،فرهنگی و اعتقادی ملل مختلف در یاد ها هستند. اما برای ما که در کشور عزیز و پهناور ایران زندگی میکنیم،کدام یک از این اعیاد و رویداد های مذهبی اسلامی- ایرانی بیشتر در خاطرمان مانده است؟
داستان قورباغه پخته و هدایای تبلیغاتی
آنها قورباغه را در ظرفی از آب سرد قرار میدهند و روی آتش میگذارند چرا که اگر قورباغه را داخل ظرفی از آب جوش بیندازند، قورباغه بلافاصله فرار میکند، حال اگر ظرف آب را برروی شعله بگذارند و بتدریج دمای آب را افزایش دهند،
اولین هدیه تبلیغاتی چه بوده است؟
بی دلیل هدیه دهیم
همانطور که می دانیم، رسالت یک هدیه، بیشترین تاثیرگذاری مثبت بر فرد هدیه گیرنده است.
یکی از عوامل این تاثیر گذاری، غافل گیری شایسته مخاطب در روز های غیر متعارف است. به تعبیری هدیه دادن می تواند به روزی خاص و مناسبتی آشنا ( همانند عید نوروز، شب یلدا یا روز تولد افراد) موکول نشود. درست هنگامی که عزیزانمان توقع یا انتظار هدیه ای از جانب ما را
فرمت آرم و یا لوگوی ارسالی جهت حک لیزر
آرم و یا لوگوی ارسالی برای حک لیزر روی محصولات به چه فرمتی باید باشد؟ در این یادداشت اطلاعاتی درباره تفاوت فرمت های" vector و raster "و بخصوص "فرمت های مناسب حک لیزر"، برای مشتریان و همراهان عزیز DDNO مطرح می نماییم.از آنجا که گروه خلاقیت دیدینو، همواره در تلاش است تا بهترین کیفیت را فراهم آورد،
هدیه چیست ؟
هدیه چیزی است که با احساس رضایت و بدون در نظر گرفتن چشم داشت به شخصی دیگر تقدیم میشود، اگر چه شاید در ازای آن، توقع متقابلی نیز وجود داشته باشد، اما هدیه چیزی است که آن را به رایگان میبخشند.
رابطه هدف طراحی محصول با فرم و عملکرد آن
علت خلق هر محصولی هدف خاص خود را دارا می باشند. این هدف، فرم و عملکرد محصول را توجیه می کند. در دنیای پیرامون می توان نمونه های بسیار زیادی از این محصولات را دید که گاها فرم و عملکرد هایشان با هدفشان هم راستا نبوده و ناگزیر از چرخه استفاده حذف و یا دچار تغییر میشوند.
چگونه با استفاده از هدیه به وفادارسازی مشتریان خود کمک کنیم
امروزه در دنیای کار و تجارت و داشتن یک رابطه قوی بین تولید کننده وعرضه کننده نکته ی بسیار مهمی است.یکی از این روابط هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی در طول سال جای شمارا در ذهن مشتریان حفط میکند. هدیه دادن و هدیه گرفتن فلسفه ای دیرین در ایجاد احساس خوش و صمیمیت دارد.
چرا تولید ملی؟
واقعیت آن است که چه بخواهیم و چه نخواهیم گرایش به سمت مصرف کالاهای خارجی در کشور ما وجود دارد و آثار و عوارض سوء آن در همه جنبه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور قابل مشاهده است .
انواع هدیه
همیشه در همه مواقع هدیه دادن جز کارهای اصلی و راه حل های ویژه برای خوشحال کردن و انتقال حس خوب به اطرافیانمان بوده است. اما دانستن چند نکته برای عملکرد بهتر در تهیه هدیه میتواند بهتر به ما کمک کند.
کاربرد چرم در ساخت هدایا
بعد از سنگ وچوب، چرم را می توان به عنوان قدیمی ترین همدم انسان برشمرد.از زمان های بسیار دور چرم به عنوان پوششی برای انسان های نخستین بوده و هم اکنون نیز هست.هر چند به علت سهولت در تهیه پارچه وقیمت پایانی ارزان تر نسبت به چرم هم اکنون پارچه هشتاد در صد بازار را از آن خود کرده اما چرم همچنان از محبوبیت بالایی در بین بسیاری از جوامع جهانی برخوردار است.
هدیه دادن بر اساس شخصیت افراد
هدیه دادن به دوستان و اطرافیان به نظر کار ساده و بی دغدغه ای است . اما اگر بخواهیم نگاه ویژه و خاصی داشته باشیم متوجه میشویم که جز کارهای سخت محسوب میشود. ازین نظر که آیا هدیه ما مورد پسند مخاطب قرار میگیرد یا خیر. شاید بد نباشد که در اینجا افراد را به چند گروه شخصیتی تقسیم بندی کنیم. و بگوییم چه نوع هدایایی برای هر یک ازین دسته افراد مناسب است.
سورپرایز،حس خوب به همراه دارد
آخرین باری که کسی بدون مناسبت به شما هدیه داد را به خاطر بیاورید. مطمئنا بسیار خوشحال و هیجانزده شدهاید. هدیه دادن به دیگران میتواند حال و هوای آنها را حسابی عوض کند و به آنها بفهماند که خود هدیه اهمیت زیادی ندارد؛ بلکه نفس این عمل، ارزشمند است.