سورپرایز،حس خوب به همراه دارد

سورپرایز،حس خوب به همراه دارد

آخرین باری که کسی بدون مناسبت به شما هدیه داد را به خاطر بیاورید، مطمئنا بسیار خوشحال و هیجان‌زده شدید. هدیه دادن به دیگران می‌تواند حال و هوای آنها را حسابی عوض کند و به آنها بفهماند که خود هدیه اهمیت زیادی ندارد؛ بلکه نفس این عمل، ارزشمند است.

یک هدیه لزوما نباید گران‌قیمت باشد یا حتی یک چیز فیزیکی باشد. می‌توانید دیگران را به پاتوق دنج‌تان ببرید و آنجا را به او نشان بدهید یا ساخت یک پرنده‌ی اوریگامی را یادشان بدهید. همین هدایای کوچک و از سر محبت، از هر هدیه‌ی دیگری که می‌توانید از فروشگاه بخرید، ارزشمندتر هستند.

اشیای قدیمی و چیزهایی را که برای‌تان مهم هستند، هدیه بدهید. مثلا یک یادگاری از گذشتگان یا یک شیء موروثی بسیار تأثیرگذار و دوست‌داشتنی هستند چون شما مدت‌ زیادی آنها را با دقت نگهداری کرده‌اید و برای‌تان ارزشمند هستند. اشیای قدیمی پیام نهفته‌ دیگری هم دارند؛و آن اینکه زندگی با همه‌ی خوبی‌ها و بدی‌هایش، ادامه دارد.

هدیه‌های سالگرد ازدواج و روز تولد بسیار ارزشمند هستند؛ اما هدایایی که بی‌مناسبت برای دیگران می‌خرید وقتی که اصلا انتظارش را ندارند، آنها را شگفت‌زده و خوشحال می‌کند.

به این فکر کنید که طرف مقابل‌تان چه چیزی را بیشتر از همه دوست دارد و تلاش کنید تا از این طریق او را خوشحال کنید. اگر غذا دوست دارد، او را به شام دعوت کنید. اگر به موسیقی یا فیلم علاقه دارد، با هم به کنسرت یا سینما بروید.

.