لطفا هدیه نوروزی نخرید!

چرا نباید هدیه نوروزی خرید؟ چون هدیه دادن اگر از روی رفع تکلیف باشد، بی شک این حس و حال را به افراد هدیه گیرنده منتقل می‌کند. اگر از روی عادت و به دلیل آنکه هر ساله خود را موظف به تهیه هدیه نوروز می‌دانید، لطفا هدیه نوروزی نخرید.

همانطور که می‌دانید یکی از زیباترین جشن‌ها و مناسبت‌هایی که ما ایرانی‌ها در آن به یکدیگر هدیه می‌دهیم، عید نوروز است. این مناسبت بهترین دلیلی است که شما می‌توانید به مخاطبین خود هدیه بدهید. هدیه‌ای شایسته که معرف شما و حس خوبتان به مخاطبانتان باشد.

حال هر چیزی را که در قالب هدایای نوروزی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرید؛ می‌تواند تاثیر گذار باشد، اما مسئله نوع تاثیر گذاری است. مثبت یا منفی؟ قطعا شما می‌خواهید این تاثیرگذاری به بهترین شکل اتفاق بیافتد و حس خوشایندی ایجاد کند. اینکه چه نوع هدیه‌ای باعث ایجاد حسی خوش در افراد می‌شود، مهم است.

در حقیقت هدیه‌ای ارزشمند است که روی آن فکر شده باشد. بنابراین اگر صرفا می‌خواهید یک هدیه گران قیمت، بدون انرژی و فکر خریداری کنید تا به مشتریان، کارمندان یا اطرافیان خود بدهید، بهتر است هدیه سال نو نخرید! چون تنها گران بودن نمی‌تواند ملاک خوبی برای خوشحال کردن مخاطبتان باشد.

 

چه هدیه ای ارزشمند است؟!

هدیه نوروزی را مبلغ و قیمت آن ارزشمند نمی کند! بلکه هدیه‌ای که با درایت و تفکر انتخاب شده باشد، ارزشمند است. اما چرا درایت و تفکر؟ به این علت که هدف اصلی از تهیه هدایای نوروزی و به طور کلی هر هدیه‌ای، ایجاد خاطره‌ای خوب در ذهن افراد است.

یکی از بهترین راهکارهایی که بتواند به انتخاب شایسته یاری برساند، پرسش یک سوال ساده از خودتان است.  آیا هدیه‌ای که انتخاب کرده‌اید را اگر شخصی به شما هدیه دهد، از دریافت آن خوشحال می‌شوید؟!

قطعا یکی دیگر از معیارهای یک هدیه نوروزی ارزشمند، کاربردی بودن و خاص بودن آن است. خصوصا اگر بخواهید تحت عنوان هدیه تبلیغاتی برای مشتریان یا کارمندان خود هدیه تهیه کنید، این موضوع کمی دشوارتر خواهد بود. خاص بودن از نگاه دیدینو، به معنی هدایای کمتر دیده شده است. بنابراین باید به خوبی روی این موضوع متمرکز شوید که چه هدیه‌ای ارزشمند است؟ همچنین لازم است بدانید هدیه‌ای که ارزش معنوی نداشته باشد، نه تنها حس و حال خوبی را در افراد به وجود نمی آورد، بلکه باعث زیر سوال رفتن سلیقه شما و یا اعتبار برند یا شرکتتان می‌شود. بنابراین لطفا در انتخاب هدیه و خصوصا هدایای نوروزی حساس باشید.

انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای مشتری به مناسبت نوروز

انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی به مناسبت نوروز

چطور بهترین هدیه نوروزی را انتخاب کنیم؟

به یاد داشته باشید هدیه‌ای که صرفا برای رفع تکلیف خریداری شده باشد، حتی اگر بهای زیادی برای آن پرداخته شده باشد میتواند نتیجه عکس به همراه داشته باشد. اما چطور بهترین هدیه را به مشتری یا کارمندان بدهیم؟ یا چطور می توان بهترین هدیه سال نو را برای اطرافیانمان تهیه کنیم؟

چند راه کار ساده برای انتخاب تاثیر گذار

  • در مرحله انتخاب خود را جای گیرنده‌ی هدیه قرار دهید و از خود بپرسید، آیا تمایل دارید خودتان آن هدیه را دریافت کنید؟
  • هدایای نوروزی انتخاب کنید که کمتر دیده شده باشند.
  • هدیه‌ای انتخاب کنید که کاربردی باشد و تنها محدود به نوروز نباشد.
  • هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید که به یادگار بماند. به این معنی که اگر مخاطبان از آن استفاده نمی‌کنند، دلشان هم نیاید آن را دور بیاندازند.

در بخش محصولات دیدینو شما می‌توانید بهترین، خاص‌ترین و البته تاثیرگذارترین هدایای نوروزی را مشاهده کنید. بنابراین می توانید با بررسی محصولات و هدایا، یکی از بهترین و ارزشمندترین هدایای سال نو ۱۴۰۲ را انتخاب کنید. به یاد بسپارید که هدیه‌ای مناسب است که در کنار زیبایی، کاربردی نیز باشد.