بهترین هدیه تبلیغاتی

معرفی ۹ هدیه تبلیغاتی جدید و خاص ۱۴۰۰ (۲۰۲۱)

یکی از شگفت انگیزترین یافته‌ها طی مطالعات اخیر درباره هدایای تبلیغاتی، آمار خیره کننده‌ی افرادی ست که در سال گذشته یک کالای تبلیغاتی دریافت کرده‌اند؛ در سال گذشته از هر ۴ نفر ۱ نفر هدیه تبلیغاتی دریافت کرده‌اند!

با توجه به این استقبال گسترده، انتخاب هدیه تبلیغاتی خاص، دشوار و حتی ترسناک است. بهترین راه برای از بین بردن فشار روانی هنگام خرید هدیه تبلیغاتی، بررسی علاقه‌مندی‌های مشتریان است؛ و بهترین راه برای پیدا کردن علاقمندی‌های مشتریان، پاسخ دادن به این سوال است که «مشتریان کدام هدایای تبلیغاتی را نگه می‌دارند و به طور مکرر استفاده می کنند؟»

در ادامه لیستی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی ۲۰۲۱ را بررسی می‌کنیم که با الهام از این موارد می‌توانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

۱. ماسک‌های بهداشتی شخصی سازی شده با لوگوی شرکت

در راس لیست امسال، ماسک به چشم می‌خورد. ۵۷ درصد از کسانی که ماسک تبلیغاتی گرفته‌اند، تمایل داشتند با شرکتی که به آن‌ها ماسک هدیه داده است بیزینس کنند. بیش از ۸۰٪ از آن‌ها اعلام کردند که به طور دائم یا اکثر اوقات از ماسک در مکان‌های عمومی استفاده می کنند. با توجه به این که انتظار نمی‌رود ماسک به این زودی‌ها از مد روزمره ما حذف شود! به عنوان یک هدیه تبلیغاتی هوشمندانه، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری‌ و محصولی مفید و کاربردی برای مخاطبان است.

هر ماسک تبلیغاتی در طول عمر استفاده‌اش، ۴۲۳۵ «تاثیرگذاری» دارد و از آن جایی که مصرف کنندگان قصد ندارند این هدیه تبلیغاتی را بیرون بیندازند؛ یک ماسک مرغوب، جذاب، کاربردی و مد روز برای برند شما «تاثیرگذاری» چشمگیری دارد.

اشاره کوتاه:

«تاثیرگذاری» دقیقاً چیست؟ میانگین تعداد تاثیراتی که هر هدیه تبلیغاتی ایجاد می کند؛ اگر مدت زمانی را که مخاطب از یک هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کند در تعداد افرادی که با آن هدیه تبلیغاتی و نام برند مواجه می‌شوند، ضرب کنید، عدد بدست آمده میزان «تاثیرگذاری» است.

۲. هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست

محصولات سازگار با محیط زیست طی چند سال گذشته به طور مداوم در حال افزایش هستند و روند تمایل به هدایای تبلیغاتی پایدار همچنان بر رفتار و ارزش‌های مصرف کنندگان تسلط دارد. سال گذشته، تقریباً یک سوم زنان اظهار داشتند که اقلام پایدارتری نسبت به سال قبل خریداری کرده‌اند.

۴۶٪ از مصرف کنندگان اعلام کرده‌اند که اگر هدایای تبلیغاتی‌ای که دریافت می‌کنند سازگار با محیط زیست باشد، نظر مساعدتری نسبت به شرکت ارائه دهنده هدیه تبلیغاتی پیدا می‌کنند. با این توضیحات، استفاده از هدایای تبلیغاتی دوستدار محیط زیست، یک سرمایه گذاری عاقلانه برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند محبوبیت برندشان را افزایش دهند.

۳.هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

فلش یا پاوربانک؟

داده‌ها نشان می‌دهد ۵۶٪ از مشتریان، فلش را به پاوربانک ترجیح می‌دهند و این فقط مربوط به نسل‌های گذشته نیست! بررسی‌ها نشان می‌دهد که حداقل نیمی از نسل Z (متولدین دهه هفتاد) هنوز فلش USB را انتخاب می‌کنند.

مهم‌ترین دستاورد ما از یافته‌ها این است که همیشه فناوری‌های جدید، مورد علاقه مخاطبان نیست! اگر محصول یا هدیه تبلیغاتی پرفروش شده است به احتمال زیاد، برای کاربران مفید بوده و نیازهای آن‌ها را به خوبی رفع کرده است.این موضوع درباره فلش USB هم صدق می‌کند؛ این مدل هدایای تبلیغاتی، کاربردی و مفید هستند و افراد طولانی مدت آن‌ها را نگه می‌دارند.

بنابراین هنگام برنامه ریزی برای خرید هدیه تبلیغاتی، حتما به این موضوع توجه کنید.

۴. لباس‌های تبلیغاتی

مشتریان به طور متوسط، لباس‌های تبلیغاتی را ​​۱۶ ماه استفاده می‌کنند!

این مدت زمان بسیار طولانی است و طی این زمان ۶۱۰۰ «تاثیرگذاری» ایجاد می‌شود.

اگر تصمیم دارید برای هدیه تبلیغاتی روی لباس‌‌های تبلیغاتی سرمایه گذاری کنید، بهتر است در ابتدا حتما ترندهای مد و هویت سازمانی‌تان رابررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای مخاطبان خود داشته باشید.

۵. ساک‌های تبلیغاتی شخصی سازی شده

همگام با روند حمایت از محیط زیست، ساک‌های تبلیغاتی پارچه‌ای به یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی تبدیل شده‌اند. ساک‌های تبلیغاتی پارچه‌ای به طور متوسط ​​۱۱ ماه توسط مصرف کنندگان نگهداری می‌شوند و در این بازه زمانی ۳۳۰۰ «تاثیرگذاری» دارند.

چه چیزی مدت زمانِ نگهداری از کیف تبلیغاتی را بیشتر می‌کند؟ مطالعه ASI نشان داده است که موارد زیر مهمترین عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند:

  • کیفیت
  • سودمندی
  • جذابیت

با انتخاب کیف پارچه‌ای  تبلیغاتی که این سه ویژگی را داشته باشد، احتمال استفاده مکرر از هدیه تبلیغاتی شما بسیار بیشتر می‌شود. مکان‌هایی که ممکن است افراد از ساک‌های تبلیغاتی استفاده کنند، مناطق شلوغی مانند فروشگاه‌های مواد غذایی یا مراکز خرید است و اگر ساک تبلیغاتی ماندگار و مناسبی برای مشتریان انتخاب کنید، میزان «تاثیرگذاری»تان به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

۶. تیشرت‌های چاپی سفارشی

افراد به طور متوسط ۱۴ ماه تیشرت‌ها را نگه می‌دارند؛ بنابراین تیشرت تبلیغاتی هدیه‌ای ماندگار و محبوب است.

افزایش تقاضا برای شخصی سازی، یکی از دلایلی ست که تیشرت‌های تبلیغاتی همچنان طرفداران زیادی دارد. با توجه به اینکه ۶۳٪ از مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند محصولات و خدمات مورد نیازشان را از شرکت‌هایی بخرند که هدفمند هستند، تی شرت‌های تبلیغاتی می توانند راهی عالی برای به نمایش گذاشتن ارزش‌ها و اعتقادات تجاری کسب و کار شما باشند.

۷. لوازم آشامیدنی تبلیغاتی

همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم، تمرکز بر پایداری و حفظ محیط زیست، دغدغه‌های تازه‌ای برای دوستداران محیط زیست ایجاد کرده است؛ بنابراین بطری‌های نوشیدنی که قابلیت استفاده مجدد دارند، هدیه تبلیغاتی ارزشمندی برای این افراد محسوب می‌شود. همچنین فلاسک‌ و قمقمه که نوشیدنی‌ها را گرم و سرد نگه می‌دارد یا ماگ‌ تبلیغاتی دوجداره از جمله هدایای تبلیغاتی پرطرفدار هستند.

۸. هدایای تبلیغاتی مرتبط با دورکاری!

با تغییر فضای کاری از اداره به خانه و رواج دورکاری به دلیل شیوع کرونا، هدایای تبلیغاتی دفتری و اداری به یک هدیه تبلیغاتی پرطرفدار تبدیل شده اند و همچنان تقاضا برای آن‌ زیاد است.

اما کدام هدایای تبلیغاتی برای دورکاری مفید و کاربردی هستند؟

به محصولاتی فکر کنید که کارمندان ممکن است در دفتر کار به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند، اما در خانه‌هایشان نه!

اگر هدیه تبلیغاتی ای که انتخاب می‌کنید، اکثر نیازهای افراد در روز کاری‌شان را تأمین کند، احتمالاً هدیه تبلیغاتی شما نقش یک کالای ضروری را ایفا می‌کند.

۹. کلاه تبلیغاتی و انواع سرپوش

کلاه یا هر نوع سرپوش تبلیغاتی، در طول ۱۰ ماه استفاده به طور متوسط ۳۴۰۰ «تاثیرگذاری» دارد! با این آمار واقعاً نمی‌توان قدرت کلاه‌های تبلیغاتی را انکار کرد.

علاوه بر این، کلاه‌های تبلیغاتی به دلیل کاربرد منحصر به فردشان، هم برای مخاطب محبوب هستند و هم «تاثیرگذاری» بالایی بر دیگران دارند. کلاه را می‌توان در زمان‌ها و مکان‌های مختلف و برای روزهای متوالی استفاده کرد. این ویژگی ای است که هر هدیه تبلیغاتی ای ندارد!

 

با بررسی همه گزینه‌های پرطرفدار، کدام یک از هدایای تبلیغاتی سال ۲۰۲۱ برای تجارت شما مناسب است؟

همواره به یاد داشته باشید که هر صنعت، تجارت و کسب و کاری، مشتریان متفاوتی دارد. همه این هدایای تبلیغاتی پرطرفدار، ممکن است مورد پسند مشتریان ایده آل شما نباشد. بنابراین هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید که مطابقت بیشتری با ارزش‌های برند شما دارند.

برخی از عوامل اصلی برای ماندگاری هدیه تبلیغاتی در ذهن مشتریان عبارتند از:

  • دوام و قدرت ماندگاری بالای هدیه تبلیغاتی
  • مفید بودن هدیه تبلیغاتی
  • میزان «تاثیرگذاری»

هنگامی که می‌خواهید هدیه تبلیغاتی سفارش دهید، حتما این موارد را در ذهن داشته باشید و با تعمق و هوشمندی در مورد محصولاتتان، احساس خوش برای مشتریانتان بسازید و نام تجاری خود را برجسته کنید.