معرفی ۱۰ هدیه تبلیغاتی جدید که تحت تاثیر ویروس کرونا ساخته شدند

هدایای تبلیغاتی تحت تاثیر ویروس کرونا در کشورهای مختلف چه تغییراتی کرده اند؟

آماده اید که همراه هدایای تبلیغاتی به سراسر دنیا سفر کنیم؟

در سراسر جهان، بیماری همه گیر COVID-19 بر تولید و توزیع محصولات عرضه شده در حوزه صنعت هدایای تبلیغاتی تاثیر گذاشته است که در ادامه به بررسی چند کشور و نحوه تاثیرگذاری ویروس کرونا بر هدایای تبلیغاتی آنها خواهیم پرداخت.

انگلیس

کمپانی CHX که جزو شرکتهای انگلیسی پیشرو در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی پلاستیکی ست با ارایه طیف جدیدی از محصولات ضدمیکروبی، تولیدات خود را با جریان های ناشی از بیماری کرونا تطبیق داده است.

مثلا ظرف مخصوص تبادل پول نقد، کارت بانکی و رسیدهای خرید، که از پلاستیک بازیافتی با لایه محافظ ضدمیکروبی ساخته شده است یکی از این هدایای تبلیغاتی است.

یکی از عناصر اصلی استفاده شده در این لایه ی محافظ، یون نقره است که بصورت طبیعی خاصیت میکروب زدایی دارد و به میزان ۹۸ درصد از گسترش باکتری ها و میکروب ها روی سطوح جلوگیری میکند.

این هدیه تبلیغاتی برای فروشگاه های مواد غذایی، دکه های روزنامه فروشی، خرده فروشی ها و هر مکانی که رعایت فاصله اجتماعی دشوار است کاربرد دارد و احتمال انتقال ویروس کرونا را کاهش میدهد.

شرکت IF Solutions یکی دیگر از شرکتهای معروف تولید هدایای تبلیغاتی در کشور انگلیس است که غالبا هدایای تبلیغاتی پارچه ای تولید میکند؛ هدیه تبلیغاتی جدیدی که مناسب شرایط کروناست و علاوه بر استفاده بعنوان ماسک، کاربردهای بیشمار دیگری مانند هدبند/دستبند و غیره دارد.

پوشش سر چند منظوره Versatoob  برای تمام فعالیت های فضای باز، از پیاده روی در پارک گرفته تا اسنوبرد روی کوه کاربرد دارد  و با توجه به نیاز و خلاقیت مخاطب، میتواند شکل های متفاوتی داشته باشد، از روسری و سربند گرفته تا مچ بند!

این هدیه تبلیغاتی، از یک ماده میکروفایبر پلی استر کشسان ساخته شده است که برای همه گروه های سنی مناسب است.

هدیه تبلیغاتی انگلیس

هدایای تبلیغاتی خاص

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

هلند

هلند به دلیل تولید مداوم برخی از خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی مشهور است.

اگرچه بزرگترین نمایشگاه ها و رویدادهای صنعت هدایای تبلیغاتی به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتادند اما این موضوع باعث توقف فرآیند تولید هدایای تبلیغاتی جدید و تکنیک های طراحی نوین نشد.

xindao  یکی از شناخته شده ترین برندهای هدیه تبلیغاتی در اروپا، کالکشن جدیدی از هدایای تبلیغاتی به نام “لوگوی درخشان” ارایه کرده است؛ این مجموعه از هدایای تبلیغاتی شامل پاوربانک، فلاسک و هدفون میشود و یک هدیه تبلیغاتی شاخص در این مجموعه دفترچه های معمولی ست که تکنولوژی خاص و جدیدی را با یک هدیه تبلیغاتی متداول و همیشگی ترکیب و هدیه تبلیغاتی متفاوتی را ابداع کرده است.

خرید هدیه تبلیغاتی

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

سوییس

خودکارهای تبلیغاتی prodir که محصول کشور سوییس هستند از همیشه محبوب تر شده اند. چرا؟

بخاطر شرایط پاندمیک ویروس کرونا، این شرکت سوییسی در خودکارهای تبلیغاتی، خلاقیت ایجاد کرده و سطوح  خودکار ها را آنتی باکتریال کرده است.

این شرکت تولیدکننده هدایای تبلیغاتی، از تکنولوژی بیومستر در ساخت خودکارهای تبلیغاتی استفاده کرده است.

نحوه عملکرد این تکنولوژی به این صورت است که با استفاده از یون نقره در سطوح، از رشد و گسترش عوامل بیماری زا و باکتری ها به میزان ۹۹٫۹۹ درصد جلوگیری می‌شود و این خاصیت تا پایان چرخه عمر محصول، باقی خواهد ماند.

یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی در این مجموعه، خودکار DS Regeneration  است که در رنگ های مختلف و با رویه مات تولید می شود.

این خودکار تبلیغاتی دو مزیت مهم دارد: آنتی باکتریال بودن و قابلیت بازیافت

دو موضوع مهمی که دغدغه زندگی در دنیای مدرن است: پایداری محیط زیست و محافظت در برابر بیماری ها

هدایای تبلیغاتی عید

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

آمریکا

یکی دیگر از شرکت های تولیدکننده هدایای تبلیغاتی خاص در آمریکا، با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز افراد به نوشیدن مایعات فراوان، هدیه تبلیغاتی جدید و مدرنی روانه بازار کرده است؛ فلاسک هوشمند!

هدیه تبلیغاتی با نوآوری هوشمندانه که با داشتن ترمومتر داخل فلاسک، دمای مایع داخل آن سنجیده می شود و با صدای دینگ یا فلاش زدن، به مخاطب زمان نوشیدن را یادآوری می کند. علاوه بر آن، کاربر میتواند درصد شارژ باقیمانده و تایمر مربوط به زمان نوشیدن را روی LCD لمسی مشاهده کند.

انتخاب هدیه تبلیغاتی

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

کانادا

۴imprint یکی از بهترین تامین کنندگان هدایای تبلیغاتی با کیفیت در جهان است و امسال برای قدردانی از نیروهای پلیس و کادر درمان، به اقدام جالبی دست زد!

این شرکت برای کودکان، کتابچه هایی با تم بیمارستان، آتش نشانی و اداره پلیس طراحی کرد که ۸ برگ استیکر دارند و استیکرها میتوانند بر هر سطحی بچسبند.

در این شرایط که پزشکان، پیراپزشکان و نیروهای پلیس بیش از هر زمان دیگری در حال خدمت رسانی به جامعه هستند، این هدیه تبلیغاتی روش منحصر به فردی ست تا از آنها قدردانی کنیم و به کودکان مان یادآور شویم که قهرمانان واقعی جامعه چه کسانی هستند.

 

خرید هدیه تبلیغاتی

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

استرالیا

آیا میدانستید ۶۱ درصد افراد در استرالیا و ۶۴ درصد در نیوزیلند حیوان خانگی دارند؟

معمولا استفاده از محصولات مربوط به حیوانات خانگی به عنوان هدیه تبلیغاتی چندان جدی گرفته نمی شود در حالی که میتواند فرصتی منحصر به فرد برای تاثیرگذاری بر مخاطبان باشد.

با شرایط فعلی ناشی از ویروس کرونا که بسیاری از افراد شاغل دورکار شده اند و از خانه کار می کنند اهمیت حضور حیوانات خانگی بیشتر شده است

محصولات مربوط به پت ها که قابلیت ارایه به عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان، کاربردی و هوشمندانه را دارند و نباید بی اهمیت شمرده شوند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

هنگ کنگ

هنگ کنگ همیشه به عنوان کشور تولید کننده هدایای تبلیغاتی خلاقانه و گجت های هوشمند در صنعت هدایای تبلیغاتی مطرح بوده است، و سال ۲۰۲۰ نیز  با وجود شیوع ویروس کرونا،  روند نوآوری هنگ کنگ همچنان ادامه دارد.

با توجه به تحت تاثیر قرار گرفتن همه جهان از ویروس کرونا، تولیدکننده های هنگ کنگی طیف گسترده ای از هدایای تبلیغاتی مرتبط با حوزه سلامت را طراحی و اجرا کردند. یکی از این هدایای تبلیغاتی خاص، تصفیه کننده هوای قابل حمل است که به صورت گردنبند استفاده می شود و با حک لوگوی شرکت یکی از خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی در نوع خود است. هدیه تبلیغاتی ای با وزن کمتر از ۳۰ گرم که به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی دستگاه تنفسی افراد، آنها را از ویروس ها، ذرات بیماری زا و مواد سمی معلق در هوا محافظت می کند.

انتخاب هدیه تبلیغاتی