هدیه چوبی

نقش چوب بر بهبود کیفیت و روابط صاحبین کسب و کار

چوب یکی از عناصر اصلی و بسیار محبوب در مبحث دکوراسیون و دکوراتیوهای تزیینی ست که حضورش در محیط می تواند گریزی کوتاه و دلچسب از زندگی مدرن و ماشینی امروزی به دل آرام و ساده، اما زیبای طبیعت باشد. محصولات چوبی از جمله هدایای تبلیغاتی چوبی و چوب در محیط کار و منزل به نوعی نماینده ی طبیعت و تداعی گر حس زندگی و آرامش هستند.

تئوری های روانشناسی محیطی و دکوراسیون داخلی به طور کامل به این امر پرداخته اند که تا چه میزان ممکن است استفاده از عناصری همچون چوب در محیط اطرافمان(منزل و محیط کار شخصی)  بر احساسی که در آن محیط به ما دست می دهد تاثیر گذار باشد.

جوامع امروزی، خسته از زندگی مدرنیته و تکنولوژی های در هم تنیده هستند، این امرگاها باعث ایجاد تنش و عدم آسایش ما می شود. با در نظر گرفتن این موضوع که احتمالا تجربه خوشایند چند روز زندگی در دل طبیعت با عناصر طبیعی را داشته اید و متوجه تغییر حال و هوا و اثر بخشی مثبت طبیعت بوده اید، گویی این احساس امنیت و آرامش در طبیعت، ناشی از تعلق اجدادمان به طبیعت و آمیخته بودن این عنصر طبیعی از ابتدا با زندگی شان بوده است و ما هم به عنوان امتداد همان انسان های اولیه با بودن در محیط طبیعی احساس خوشایندی را تجربه می کنیم.

  • تاثیر چوب بر محیط پیرامون
  1. استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار فضا را مطبوع تر و گرم تر می کند. این موضوع فقط در دکوراسیون تاثیر نمی گذارد، بلکه حسی در محیط ایجاد می کند که به سادگی و ناخودآگاه به انسان منتقل شده و حال و هوای او را تغییر می دهد. تصور کنید در محیطی قرار می گیرید که در هر گوشه ای از آن یادآوری از طبیعت به چشم می خورد! نمی توانید حس آرامش، امنیت و صمیمیتی که در چنین فضاهایی برای شما ایجاد می شود را نادیده بگیرید.
  2. با توجه به اینکه چوب، این متریال اصیل و محبوب، از دل طبیعت می آید، استفاده از آن در میان هزاران سازه ی مصنوعی و پرداخته شده ی دیگر که شاید نشانی از اصالت در آنها دیده نشود، علاوه بر سلامت روحی، سلامت جسمی نیز به همراه خواهد داشت. برای مثال یک هدیه تبلیغاتی چوبی کوچک، روی میز منزل یا محل کار یا یک دکور چوبی کوچک، در مقایسه با نوع شیشه ای آن مسلما احساس امنیت بیشتری را به شما القا می کند.
  3. استفاده از چوب، آرامش را برایتان به ارمغان می آورد و این تنها به دلیل زیبایی بصری یا طبیعت این عنصر نیست! دکورها و اشیای چوبی در منزل یا محیط کار صداهای موجود در آن محیط را به مراتب و به طرز چشمگیری آرام تر و ملایم تر منعکس می کنند. از این جهت است که محیط هایی که در آن اشیای چوبی به کار رفته اند بیشتر احساس سکوت و آرامش را به ما منتقل می کنند.
  4. نکته ی حائز اهمیت دیگر در استفاده از متریال چوب در دکوراسیون منازل، این است که تغییرات و نوسانات دمایی در این عنصر تاثیر چندانی ندارد( هوای سرد آن را سردتر و هوای گرم آن را گرم تر نمی کند) ضمن اینکه چه در هوای سرد و چه در هوای گرم مناسب استفاده است و از کاربری اش کاسته نمی شود. چوب فضای پیرامون ما را مطبوع و دلنشین میسازد.
  5. کاربرد عناصر چوبی و دکوراسیون های چوبی تنها به محیط منزل محدود نمی شود، بلکه استفاده از چوب در محیط کار که معمولا محیط خشک و خسته کننده ای محسوب می شود، تا حد بسیار زیادی می تواند محیط را تلطیف کرده و خستگی کار را از جانتان برهاند. تصور کنید روی میز کارتان که هر روز با آن سر و کار دارید(و بعد از خانه بیشترین زمان را آنجا میگذرانید)، لابه لای اشیای بی جان کار و مشغله های روزانه، یک گلدان کوچک چوبی، یک قاب عکس چوبی و یا ابزار و وسیله کاربردی چوبی تا چه اندازه می تواند انرژی مثبت به شما انتقال دهد و حس سر زندگی و آرامش را به روزهای خشک و یکنواخت کاری تان بیافزاید.

چوب به سادگی میتواند محیط زندگی مان را دلپذیر تر سازد .

  • تاثیر چوب بر هدایای تبلیغاتی

تاثیر چوب بر هدایای تبلیغاتی را می توان از استقبال فراوانی که علاقه مندان به طبیعت و طرفداران هدایای منحصر به فرد و خاص از هدایای شرکتی چوبی داشته اند دریافت. به کار گیری عنصر چوب در هدایای تبلیغاتی و خریداری هدایای چوبی یکی از خلاقیت ها و ابتکار هایی بود که طرفداران خاص خودش را پیدا کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های هدایای تبلیغاتی و گیفت های چوبی، اصالت و حس نوستالژیکی ست که این عنصر، بی وقفه به شما منتقل می کند. حالا تصور کنید این احساسات با ماهیت یک هدیه ی با ارزش یا یک یادگاری از شخصی خاص چقدر می تواند برایتان ارزشمند و جذاب باشد.

احتمال این که مخاطبین هدیه تبلیغاتی شما، با چوب ارتباط برقرار کرده و از آن لذت ببرند، بسیار زیاد است. اکثر افراد با نقش و تاثیر مثبتی که چوب بر زندگیشان میگذارد خشنود میشوند چرا که حس مثبت و خوشایند از آن دریافت میکنند. پس این که هدیه تبلیغاتی چوبی بتواند هدف شما( تاثیر گذاری و ماندگاری بر ذهن مخاطبان ) را دنبال کند کاملا امکان پذیر و محتمل است.

قدرت یک هدیه چوبی را دست کم نگیرید چون به راحتی می تواند باعث شادمانی و ماندگاری شما در ذهن مخاطبینتان شود.