پنج هدیه موثر نوروزی

نوروز، اولین روز بهار است و در آن طبیعت از خوابی طولانی بیدار و تازه می‌شود و دوباره زندگی خودش را از سر می‌گیرد. این تازگی برای ما ایرانیان نیز  فصل جدیدی در زندگی و طبیعت به ارمغان می‌آورد . ما سعی می‌کنیم در ابتدای سال نو  با خانه تکانی دل‌ها، فصل جدید و پر باری را در زندگیمان رقم بزنیم..

ما عید باستانی نوروز را با رسم و رسوماتی مثل خانه تکانی، دید و بازدید، هفت سین، تخم‌مرغ‌های رنگی، کاشتن سبزه و… می‌شناسیم. به یک دیگر عیدی و یا هدیه میدهیم و احساس خوش برای هم می‌سازیم. جشن نورزو دلیل و یا بهانه ای قوی برای ما ایرانیان محسوب می‌شود که با دید و بازدیدها و گذران زمان در کنار هم، اوقات خوشی را برای هم بسازیم.

حال صاحبین کسب و کار نیز، به بهانه این جشن زیبای باستانی با عرض تبریک و شادباش به مخاطبین خود و ارائه هدیه نورزوی به آنها، اسباب ایجاد روابط موثرتر با آنها را محیا می‌سازند.

هدایای نوروز مرتبط با جشن سال نو

سلیقه ایرانی ، هدایایی را برای سال نو تایید می‌کند که در کنار زیبایی،  مرتبط با آغاز سال نو باشد. منظور هدایایی که در راستای نو شدن و طبیعت و تازگی باشد و یا برای برنامه ریزی سال آتی مفید واقع شود. تجربه نشان می‌دهد که عموما افراد، در ارتباط با شروع سال نو که همه چیز بوی تازگی دارد ( از لباس نو گرفته تا خانه تکانی و یا سفرهایی که به دل طبیعت انجام می‌شود) هدایایی را بیشتر می‌پذیرد که در عین نو بودن (ایده‌های نو) ، کاربردی هم باشد. چنین هدیه‌ای اگر انتخاب شود، ذوق و اشتیاق را در مخاطب شما برمی‌انگیزد.

پنج هدیه تبلیغاتی برای نوروز

در اینجا می‌خواهیم به ۵ نمونه از هدایای پرطرفدار و تاثیرگذار که مرتبط با ویژگی‌های سال نو است، اشاره کنیم. اگر به دنبال ایده خاص و ناب برای هدیه هستید، حتما به این ۵ هدیه تبلیغاتی توجه کنید.

  1. تقویم، هدیه ویژه نوروز

چرا تقویم همیشه بهترین هدیه برای نوروز است؟ با مشغله‌هایی که افراد در روزهای آخر اسفند ماه دارند، قطعا تهیه تقویم مناسب برای سال جدید از قلم می‌افتد. ضمن اینکه تقویم یک هدیه کاربردی و مرتبط با نوروز است. اما چه نوع تقویمی؟ بهترین تقویم که با سلیقه مشتریان و سلیقه ایرانی هماهنگ باشد، تقویمی است که زیبا، شکیل و کاربردی باشد. تقویم ماهان علاوه بر ویژگی‌هایی که برای یک هدیه تبلیغاتی مناسب دارد، خاص و شکیل است. این تقویم بصورت آویز بر روی پایه ای فلزی قرار می‌گیرد اما با یک ویژگی متفاوت دارد؛ کل برگه‌های تقویم بر میله چوبی قرار دارد که به سهولت برداشته شده و مخاطب می‌تواند ماهای بعدی را بررسی کند. این تقویم این قابلیت را دارد که هر ساله، برگه‌های تقویم را جداگانه برای هر کس که پایه فلزی دارد شارژ نمایید.

  1. وسایل پذیرایی بهترین هدیه برای نوروز

نوروز به علت دید و باز دیدها و هم نشینی‌ها، بهترین زمان پذیرایی کردن است؛ هم از خود و هم از میهمانان! بنابراین ایده بعدی که می‌خواهیم به شما ارائه دهیم تهیه جعبه‌های مخصوص پذیرایی است که می‌توان در آنها دمنوش یا تنقلات قرار داد. قطعا این هدیه در خانه، محل کار، مسافرت و… بیشترین کاربرد را دارد. به طور مثال تهیه یک جعبه دمنوش که سرشار از عطر خوش دمنوش‌های مختلف است، برای نوروز بهترین هدیه است. هرچه بسته این دمنوش‌های پذیرایی از کیفیت و زیبایی بیشتری برخوردار باشد، مخاطب شما پس از صرف دمنوش‌های آن، به احتمال زیاد خود آن جعبه‌ها را شارژ کرده و بر روی میز به عنوان یکی از المان‌های پذیرایی شکیل، نگه می‌دارد.

  1. گیاه هدیه دهید که بهار را به ارمغان بیاورد

ویزگی فصل بهار، سرسبزی و شکوفایی است. سبزه سفره هفت سین اولین و شاخصترین دلیل بر تاکید این موضوع است. در ابتدای فصل بهار به نشانه زنده شدن طبیعت و پاکیزگی، عموم ما ایرانی‌ها با خرید گیاه و گل‌های زیبا، طبیعت را به خانه می‌اوریم و محیط پیرامونمان را با شادابی گیاه آراسته می‌کنیم. پس چه هدیه‌ای بهتر از گیاه! اینگونه ایرانی‌ها تمایل دارند گوشه‌ای از زیبایی‌ها و سرسبزی بهار را در منزلشان داشته باشند. پس شما می‌توانید گلدان‎‌های متنوع تزئینی ( گلدان بتنی و یا چوبی ) که طراحی خلاقانه دارند، تهیه کنید و به عنوان یک هدیه خاص و زیبای تبلیغاتی به مشتریان و کارمندان خود تقدیم کنید.

  1. ساعت، کاربردی ترین هدیه

یکی دیگر از مولفه هایی که به عنوان هدیه تبلیغاتی می‌توانید تهیه کنید، ساعت است. چه هدیه‌ای بهتر از ساعت که در سال نو بتواند زمان عشق و دوستی، صلح و صفا، صمیمیت و مهربانی را به افراد نشان دهد؟ این هدیه هم کاربردی است و هم ماندگار! اگر ساعت‌هایی را تهیه کنید که در طراحی آن یک تیم خلاق و حرفه‌ای نقش داشته اند، قطعا بهترین هدیه تبلیغاتی در نوروز را به مشتریان و کارمندان خود تقدیم کرده‌اید. دیدینو در تلاش بوده تا ساعت های متفاوتی را برای تاثیر گذاری بیشتر خلق و پیشنهاد دهد. ساعت پایآویز یکی از ساعت‌های متفاوت از جنس فلز است. با یک قابلیت ویژه که کمتر دیده شده است. با چرخش پایه استیل فلزی پشت ساعت، مخاطب می‌تواند آن را از حالت رومیزی به آویز و یا بر روی دیوار بگذارد.

  1. اسپیکر برای شادی‌های نوروزی!

اگر می‌خواهید هدیه تبلیغاتی که به مشتریان خود می‌دهید در کنار خاطره ساز بودن با مناسبت نوروز ارتباط موثری با انتشار شادی داشته باشد، اسپیکر هدیه دهید. این اسپیکر می تواند پخش کننده زمان اعلام آغاز سال نو باشد یا حتی می‌تواند پخش کننده موزیک‌های شاد برای جشن نوروز و دورهمی‌های خانوادگی در عید باشد. اسپیکر‌های چوبی دیدینو، بدون برق و باطری با کنترل و هدایت اصوات به یک سو، صدا را تا حد قابل قبولی مضاعف می‌کند. اسپیکرهای آگوستیک همانند اکو کردن صدای موبایل در لیوان عمل می‌کند.