ست اداری میزبان و نشانه گذار کتاب

پنج پیشنهاد برای روز زن

یکی از دلایل مهم موفقیت کسب و کارها، احساس رضایت و تعلق خاطر کارکنان آن است؛ این رضایت از راه‌های مختلف ایجاد می‌شود که یکی از آن‌ها این است که با فرد به گونه‌ای رفتار شود که احساس ارزشمند بودن به او دست دهد.

هر فرد در تقویم، تاریخی منحصر به فرد برای خود دارد که تاریخ تولد آن شخص است. علاوه بر آن در تقویم روزهایی هست که به مناسبت‌های مختلف اختصاص داده شده است. مثلا روز کارمند، روز مشاغل مختلف، روز زن و روز مرد…

توجه به این مناسبت‌ها با هدیه‌ای مناسب و کاربردی، یکی از راه‌هایی است که موجب خوشحالی کارمندان می‌شود و رضایت آن‌ها را به دنبال خواهد داشت.

اگر علاقمند هستین که از پیشنهادهای دیدینو برای زنان شاغل به مناسب روز زن مطلع شوید لطفا این مقاله را مطالعه بفرمایید.

  ۱٫هدیه‌ای برای سلامتی

یکی از عادت‌های ما ایرانی‌ها به هنگام خستگی نوشیدن یک نوشیدنی گرم است؛ اغلب چای را انتخاب می‌کنیم اما دمنوش‌ها هم تنوع، طعم و خواص زیادی دارند که برای تنوع هم که شده جایگزین مناسبی برای چای هستند. بنابراین انتخاب دمنوش‌ها با بسته بندی مناسب به صورتی که قابلیت شارژ مجدد هم داشته باشد هدیه‌ای سالم و مناسب است. دیدینو با در نظر گرفتن سلیقه عموم در انتخاب دمنوش‌ها سه پکیج متنوع تدارک دیده است که شما بسته به بودجه و نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را به عنوان هدیه روز زن برای پرسنل خانم خود انتخاب کنید.

پکیج دمنوش چهار عددی

  ۲٫ هدیه‌ایی برای آرامش 

خانم‌های شاغل معمولا در محیط کار دچار تنش و استرس می‌شوند، از این رو وجود المانی مثل یک گیاه، شمع و یا خوشبو کننده بر سر میز آن‌ها می‌تواند به تمرکز و آرامش این افراد کمک کند. علاوه بر این، وجود المان‌هایی از این دست بر روی میز حس تعلق افراد را نسبت به محیط کار تقویت می‌کند.

شمع و خوشبو کننده

 ۳٫ هدیه‌ای برای برنامه‌ریزی بهتر

برای برنامه‌ ریزی و دقت بیشتر در کارها خانم‌ها معمولا عادت به نوت نوشتن دارند. وجود برگه‌های متعدد روی میز خود باعث سردرگمی و اشتباه در کارها می‌شود. محصول هندی پلنر دیدینو، شامل تخته شاسی و برگه‌های پلنر است، که برنامه ریزی و الویت بندی کارها را آسان‌تر می‌کند.

تخته شاسی و پلنر

 ۴٫ هدیه‌ای برای سر و سامان دادن به میز کار

یکی از خصوصیات اخلاقی که معمولا در اکثر خانم‌ها مشترک است این است که هر چیزی در جای مخصوص به خود قرار گیرد. از این رو نظم دهنده‌های رومیزی دیدینو که شامل جای موبایل، جاقلمی و… هستند؛ برای خانم‌های شاغل هدیه‌ای مناسب هستند. زیرا میزشان را سر و سامان می‌دهند.

ست اداری بهچین

ست اداری بهچین

 ۵٫ هدیه‌ای برای خانم های اهل مطالعه

لازمه‌ی پیشرفت و آپدیت بودن در حوزه کاری، مطالعه کتب و مقاله‌های مرتبط با شغل است؛ به همین دلیل آخرین هدیه و یکی از محصولات کاربردی دیدینو که به عنوان هدیه روز زن برای زنان شاغل پیشنهاد می‌شود محصول پین بوک است. اگر مشغله‌ی کاری اجازه ندهد که شخص به طور مداوم مطالعه داشته باشد و چند روزی سراغ کتاب نیایید؛ این نشانه گذار به او کمک می‌کند تا فراموش نکند مطالعه را از چه صفحه‌ای باید از سر بگیرد. این محصول به عنوان گیره کاغذ هم کاربرد دارد و برای سر و سامان دادن به اسناد و دسته بندی آن‌ها نیز قابل استفاده است.

نشانه گذار کتاب
نقش و نشان