هدایای تبلیغاتی دیدینو، انتخابی مناسب برای پکیج خوشامدگویی

چرا باید پکیج خوشامدگویی هدیه دهیم؟

پکیج خوشامدگویی  (Welcome package) هدیه‌ای است که موجب می‌شود مخاطب سریع‌تر با مجموعه شما آشنا شود و همچنین برند شما با خاطره‌ای خوش در ذهن مخاطب ثبت خواهد شد.

پکیج خوشامدگویی در دو زمینه بیشترین کاربرد و در نتیجه بیشترین تاثیر را دارد:

۱) سمینارها و همایش ها

در این برنامه‌ها معمولا یک پوشه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد که شامل برنامه سمینار است. این برنامه شامل زمانبندی سخنرانی‌ها، پذیرایی، پرسش و پاسخ و… است. معمولا علاوه بر برنامه تعدادی کاغذ و یک خودکار هم جهت یادداشت در پوشه قرار می‌دهند. اگر شما از این دست سمینارها شرکت کنید در آخر با سالنی مواجه می‌شوید که پر از کاغذ و پوشه‌های متعدد بر روی صندلی هاست. چرا؟ دلیلش این است که این پکیج تقریبا روتین بسیاری از سمینارها است و به دلیل تکراری بودن جذابیتی برای مهمانان نخواهد داشت. بنابراین اگر برگزارکنندگان این قبیل همایش‌ها و سمینارها به دنبال تاثیر بیشتر در ذهن مخاطبانشان هستند باید به دنبال ایده‌های جذاب و جدید در زمینه هدایای تبلیغاتی باشند.

انتخاب هدیه تبلیغاتی باید هوشمندانه و کاربردی باشد. به گونه‌ای که مخاطب را به استفاده از آن ترغیب کند. از آن جا که امروزه تنوع در محصولات هنری و خلاقانه بسیار زیاد شده است. انتخاب هدایای تبلیغاتی مثل خودکار و سررسید و هدایای از این دست، مخاطبان را خوشحال نمی‌کند. پس باید به فکر ایده‌ای تازه بود. ایده‌ای خلاقانه که مخاطبان را به استفاده از آن جذب کند.

۲) استقبال از عضو جدیدی که به تازگی وارد سازمان شده است.

برخورد با یک هدیه در اولین روز کاری نشان دهنده‌ی مفاهیم مثبتی از جمله این است که شما به کارمندان خود اهمیت می‌دهید. شرکت‌های بزرگ به این کار بودجه‌ و برنامه‌ریزی ویژه‌ای اختصاص می‌دهند و استقبال از کارمند تازه وارد را همیشه در دستور کار خود قرار می‌دهند. البته باید در نظر داشت که آیتم‌های این پکیج به گونه‌ای انتخاب شوند که به کار کارمند جدید مرتبط باشند و بتواند از آن‌ها استفاده کند. همچنین در این پکیج می‌توان بروشوری گرافیکی و خلاقانه قرار داد و به بخش زیادی از سوالاتی که معمولاً در روزهای اول، کارمندان تازه وارد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، پاسخ داد. به یاد داشته باشید که همه‌ی این کارها و برنامه ریزی‌ها، بار مثبتی به همراه خواهد داشت و موجب می‌شود نیروی تازه وارد سریع‌تر با محیط ارتباط برقرار کند، در نتیجه سریع‌تر می‌تواند به نیرویی کار آمد تبدیل شود.

در همین راستا، تلاش دیدینو بر این است که هدایای تبلیغاتی خاص و کاربردی با قیمت متنوع را به مشتریان خود ارائه دهد. این کار به آن‌ها فرصت می‌دهد تا با سلیقه خودشان و با توجه به نیاز مخاطبانشان پکیج خاص خود را داشته باشند. در بسیاری از مواقع، انتخاب یک پکیج خوشامدگویی مناسب نیاز به راهنمایی و مشاوره دارد که در این صورت مشتریان می‌توانند با تیم مشاوره دیدینو در ارتباط باشند تا آن‌ها را به سمت انتخابی مناسب و بهینه هدایت کنند.