۶ هدیه‌ عید نوروز برای درونگراها

با وجود اینکه تعطیلات می‌تواند زمان مناسبی برای درونگراها باشد که در سکوت و آرامش تجدید قوا کنند، اگر مجبور به حضور در دید و بازدیدها و فعالیت‌های اجتماعی شوند، همین تعطیلات برایشان تبدیل به عذاب الیم می‌شود!
فرض کنید ناگهان مجبور شوید در تعداد زیادی رویداد اجتماعی شرکت کنید، از مهمانی‌های اداری تا مراسم شام با اقوامی که فقط یک بار در سال آن‌ها را می‌بینید!
اگرچه ما به افراد زندگی خود اهمیت می‌دهیم، اما معاشرت‌های زیاد و طولانی، ما درونگراها را خسته و فرسوده می‌کند.
در نهایت آنچه از تعطیلات می‌خواهیم این است که بتوانیم فقط کمی برای خودمان وقت بگذاریم.

اگر قصد خرید هدیه عید نوروز برای فردی درونگرا دارید (یا اگر خودتان درونگرا هستید)، در ادامه ۶ ایده برای هدیه برای درونگراهایی وجود دارد که می‌خواهند در این تعطیلات تنها بمانند و از آرامش و سکوت لذت ببرند.

۱.کتاب

خواندن کتاب یکی از تفریحات محبوب ما درونگراها است، چون برایمان فرصتی ایجاد می‌کند که در دنیایی خیال‌انگیز و لذتبخش غرق شویم و بدون دغدغه انجام وظایف روزانه، ساعاتی دور از هر هیاهویی به مطالعه موضوعات دلخواهمان بپردازیم.
یکی از کتاب‌های خوب که می‌تواند هدیه مناسبی برای دوست یا عزیز درونگرایتان باشد، کتاب «قدرت سکوت» نوشته سوزان کین است که البته خواندنش را به برونگراها نیز توصیه می‌کنم.

۲.هندزفری نویزکنسلینگ

سکوت یکی از محبوب‌ترین عناصر زندگی برای ما درونگراهاست و داشتن یک هندزفری که مانع از ورود صدای محیط به مغزمان شود موهبتی ست بزرگ!
اگر می‌خواهید هدیه‌ای فوق‌العاده و البته اندکی گران‌قیمت برای ما تهیه کنید، این گزینه حسابی ما را خوشحال می‌کند.

۳.مجموعه موسیقی
در راستای دو گزینه پیشنهادی قبلی، یکی دیگر از اتفاقات لذتبخش دنیای ما درونگراها موسیقی ست. اگر مجموعه‌ای از موسیقی‌های موردعلاقه‌مان را به ما هدیه دهید عمیقا خرسند می‌شویم. البته خریدن اشتراک اسپاتیفای یا پلتفرم‌های دیگری که برای شنیدن موسیقی‌ست گزینه بهتری است:)

۴.کتاب رنگ آمیزی
بعضی اوقات نه حوصله کتاب خواندن داریم و نه شنیدن موسیقی، در این لحظه‌ها داشتن کتاب رنگ آمیزی می‌تواند نجات‌بخش باشد.به هر حال بازی با رنگ ها بدون هیچ هدف خاصی کودک درونمان را شاد می‌کند‌.

۵.ماگ

کی از تفریحات دوست‌داشتنی ما این است که همراه با خواندن کتاب یا شنیدن موسیقی، نوشیدنی دلخواهمان را در یک ماگ زیبا بنوشیم و غرق لذت شویم. اما لطفا ماگی را انتخاب کنید که فرم و رنگش را دوست داشته باشیم.

۶.دمنوش‌های آرامبخش
همانطور که در گزینه قبل گفتم، نوشیدنی مخصوصا اگر از نوع آرامبخش باشد لذتی دو چندان دارد. لطفا نبات یا شیرینی همراهش فراموش نشود!