۱۰ نمونه از موثرترین هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی همچنان مزیت قابل توجهی در دنیای بازاریابی دارند.
۷۳ درصد از مردم، هدیه تبلیغاتی را به سایر انواع تبلیغات ترجیح میدهند و ۸۵ درصد از کسانی که یک هدیه تبلیغاتی را دریافت میکنند، برندی را که به آنها هدیه تبلیغاتی داده است به یاد میآورند.
اگر به دنبال مؤثرترین انتخابها برای هدیه تبلیغاتی خود هستید، ما فهرستی از ۱۰ کالای تبلیغاتی برتر را بر اساس یافتههای مؤسسه تخصصی تبلیغات جمع آوری کردهایم.
۱. ماسک صورت
ما هنوز درگیر یک بیماری همهگیر هستیم، به این معنی که ماسک صورت تا مدتی نامعلوم، یکی از واقعیتهای زندگی ما خواهد بود.
۷۱ درصد مردم، حداقل به صورت هفتگی، از ماسکهای مارک دار استفاده میکنند.
و ماسک به طور متوسط ۴۲۳۵ بار در معرض دید افراد دیگر قرار میگیرد و در لیست ۱۰ کالای تبلیغاتی برتر، رتبه اول را به خود اختصاص میدهد.
اگر کسب و کار شما برای عموم افراد است، با هر خرید، یک ماسک صورت به عنوان هدیه تبلیغاتی به آنها ارایه دهید. یا اگر محصولاتتان را پست میکنید، به عنوان اشانتیون یک ماسک با لوگوی برند خودتان برای مشتریان ارسال کنید. حتی با درخواست از مشتریان، برای ارسال یک سلفی با ماسک شما، میتوانید در رسانههای اجتماعی، بیشتر در معرض توجه قرار بگیرید.
۲. فلشهای USB
حتی با وجود افزایش استفاده از فضای ذخیرهسازی ابری، درایوهای USB همچنان محبوب هستند. با استفاده از فلش، دادهها همیشه در دسترس هستند، حتی اگر دسترسی به اینترنت وجود نداشته باشد. به علاوه، اندازه کوچک آنها حمل و ذخیره اطلاعات را آسان میکند و جالب اینجاست که ۵۶ درصد از افراد، فلش را به پاور بانک ترجیح میدهند.
اگر محصولات مسافرتی میفروشید، میتوانید به مشتریان خود یک USB با لوگوی تجاری خودتان بدهید تا هر کجا که میروند، اطلاعاتشان در دسترس باشد. یا فلشهایی را در اختیار مشتریان و مشتریان بالقوه قرار دهید که از قبل با اطلاعات شرکت و مواد بازاریابی بارگذاری شدهاند.
۳. ابزار نوشتن
همه ارزش قلم را میدانند. در واقع، ۸۹ درصد از افراد، یک ابزار نوشتن تبلیغاتی مثل خودکار تبلیغاتی دارند و به طور متوسط، آنها را به مدت ۹ ماه نگه میدارند. هدایای تبلیغاتیای که نسبتاً ارزان و پرمصرف هستند. میتوانید هنگام امضای رسید به هر مشتری یک خودکار آنتی باکتریال بدهید و برای امضای قراردادها، به مشتریانتان خودکار تبلیغاتی هدیه دهید.
۴.کیف
اگر به دنبال راهی هستید که مردم به معنای واقعی کلمه، نام تجاری شما را در شهر حمل کنند، کیفهای تبلیغاتی یکی از موثرترین اقلام تبلیغاتی هستند.
یک کیف تبلیغاتی به طور متوسط در طول عمر خود ۳۳۰۰ بار در معرض دید سایر افراد قرار میگیرد.
مثلا کیفهای پارچهای، به سرعت به کیسه خرید قابل استفاده مجدد و مورد علاقه مشتریان تبدیل میشوند. میتوانید آنها را به صورت رایگان و به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان وفادارتان بدهید.
۵. تیشرت
وقتی یک تیشرت تبلیغاتی ارایه میدهید، هر فردی اعم از مشتری، کارمند و غیره، تبدیل به بیلبوردی برای برند شما میشود. آنها نه تنها راهی عالی برای قرار دادن نام سازمان شما در مقابل چشمان بسیاری از افراد هستند، بلکه تقریباً همه آنها را میپوشند. چه به دنبال ارتقای استارتآپ خود، ایجاد روحیه کار تیمی یا ارائه لباسهای راحت به کارمندان در خانه باشید، یک تیشرت تبلیغاتی، به سادگی میتواند شما را به هدفتان نزدیک کند.
۶.کلاه
کلاههای تبلیغاتی تقریباً به اندازه تیشرت های تبلیغاتی در معرض دید هستند و مانند تیشرت، سبکهای مختلفی برای انتخاب آنها وجود دارد و میتوانند به عنوان هدایایی عالی برای گردش، پیک نیکهای شرکتی و هر مناسبت دیگری در فضای باز ارائه شوند.
۷. تقویم
در حالی که طیف وسیعی از تقویمهای دیجیتالی برای کمک به ردیابی وظایف روزانه و ماهانه وجود دارد، گاهی اوقات افراد میخواهند نمای ماهانه را فقط در یک تقویم کاغذی ببینند. به علاوه، چه محصول تبلیغاتی دیگری برند شما را در هر روز از سال در مقابل مشتریان قرار میدهد؟ فرقی نمیکند کار مشتریان شما مرتبط با هنر، سفر یا حیات وحش یا هر موضوع دیگری باشد، به هرحال همه افراد به یک تقویم نیاز دارند.
۸. لوازم جانبی میز اداری
بهار نزدیک است و نظافت بهار هم همینطور!
لوازم جانبی میز یا همان ست اداری به کارمندان کمک میکند مرتب بمانند، ضمن اینکه این هدایای تبلیغاتی قدرت ماندگاری بالایی دارند.
ست اداری تبلیغاتی به طور متوسط ۱۳ماه نگهداری میشود. میتوانید از ستهای اداری به عنوان هدیه خوشامدگویی برای کارمندان جدید استفاده کنید.
۹. ظروف نوشیدنی
ظروف نوشیدنی جزو هدایای تبلیغاتی برتر هستند. لیوانهای قابل استفاده مجدد، نه تنها مفید هستند بلکه در مقایسه با لیوانهای یکبار مصرف کمک بزرگی به کاهش زباله میکنند. با توجه به اهمیت روزافزون سازگاری با محیط زیست، حتما مشتریان شما از چنینی ایدهای استقبال میکنند.
۱۰. لباس بیرون
اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید، لباس بیرون ممکن است موثرترین هدیه تبلیغاتی برای این کار باشد. با توجه به اینکه یک لباس به طور متوسط در طول عمر خود، ۶۶۰۰ بار در معرض دید قرار میگیرد، محصولی عالی برای جلب توجه برند شما است. یک ژاکت بسته بندیشده، وزن کمی دارد، حمل آن آسان است و مورد علاقه مشتریان زیادی قرار میگیرد.
موثرترین هدایای تبلیغاتی مواردی هستند که مشتریان شما بارها و بارها از آنها استفاده خواهند کرد. با انتخاب این ۱۰ هدیه تبلیغاتی، میتوانید توجه زیادی را به برند خود جلب کنید.
نتیجهگیری:
۷۱ درصد از مردم حداقل هر هفته از ماسکهای مارک دار استفاده میکنند.
۵۶ درصد از مشتریان، فلش USB را به پاور بانک ترجیح میدهند.
۸۹ درصد از مشتریان، یک ابزار نوشتن تبلیغاتی دارند.
به طور متوسط یک کیف تبلیغاتی ۳۳۰۰ بار در معرض دید دیگران قرار میگیرد و این عدد در تیشرتها و کلاههای تبلیغاتی به ۳۴۰۰ بار میرسد.
ست اداری تبلیغاتی به طور متوسط ۱۳ ماه نگهداری میشود.