9 دلیل برای خرید تقویم رومیزی به عنوان هدیه تبلیغاتی

۹ دلیل برای خرید تقویم رومیزی به عنوان هدیه تبلیغاتی

استفاده از تقویم برای برنامه ریزی روزانه و هفتگی امری ضروری است. هر چند که این روزها استفاده از تقویم‌های آنلاین و یا اپ‌های متعدد بسیار رواج پیدا کرده است، اما با این حال، تقویم‌های فیزیکی نقش خود را در میان مردم حفظ کرده‌اند. مردم هنوز هم دوست دارند یک تقویم در مکانی قابل مشاهده و در دسترس، در دفتر کار یا خانه خود داشته باشند تا راحت‌تر به آن نگاهی بیاندازند؛ و ببینید در چه روزی هستند و یا برنامه‌‌های روزانه و هفتگی خود را بررسی کنند و یا حتی بدانند چند روز تا آخر هفته باقی مانده است.

وقتی صحبت از محصولات تبلیغاتی به میان می‌آید، تقریباً می‌توان گفت تقویم رومیزی از بسیاری محصولات دیگر، پیشی می‌گیرد. محصولی که از روز سال نو تا پایان سال، همراه شما در خانه و یا حتی در محل کارتان است. بنابراین، اگر به دنبال محصولات تبلیغاتی هستید و نمی‌توانید تصمیم بگیرید، ما در اینجا ۹ مزیت استفاده از تقویم رومیزی برای تبلیغ کسب و کارتان را عنوان می‌کنیم. با ما همراه باشید.

  1. آگاهی از برند را افزایش می‌دهد

یکی از محصولات تبلیغاتی که می‌تواند به بهترین شکل کسب و کار شما را معرفی کند، تقویم رومیزی است. این کالا می‌تواند شامل عکس‌های محیط کار، نیروها و همکاران، خدمات و یا محصولاتی باشد که شما ارائه می‌دهید. تقویم رومیزی تبلیغاتی به شما این امکان را می‌دهد که نام تجاری خود را به روشی خلاقانه و یونیک ارائه دهید، به شکلی که با هدف و نگاه شما به فعالیتتان هم راستا باشد. برای استفاده بیشتر از تقویم رومیزی تبلیغاتی، پیشنهاد ما استفاده از انواع خلاقانه و با کاربری آسان این محصول است. تقویم‌های رومیزی یکی از هدایای کاربردی محسوب می‌شوند که از ابتدای سال، به اندازه ۳۶۵ روز در مقابل چشمان مخاطبین قرار دارند. حال اگر این هدیه زیبا و دوست داشتنی باشد بی شک همانند یک بیلبورد برای شما مفید خواهد بود.

  1. حسن نیت ایجاد می‌کند

هر زمان که به مشتریان خود هدیه‌ای می‌دهید، خاطره مثبتی از کسب و کار خود در ذهن آن‌ها ایجاد می‌کنید. با این حال، برخی از هدایا تاثیر پر رنگ‌تری بر روی مخاطبانتان می‌گذارند. به عنوان مثال، دادن یک هدیه خلاقانه و کاربردی تأثیر بهتری نسبت به هدیه‌ای کلیشه‌ای و تکراری دارد که تنها لوگوی شما روی آن چاپ شده است و زیبایی بصری خاصی هم ندارد. تقویم رومیزی که هم خلاقانه باشد و هم هویت سازمانی شما را به همراه داشته باشد، هدیه‌ای مفید و متفکرانه است، و باعث ایجاد حسن نیت و تشویق مخاطبین به وفاداری به برند شما می‌شود. این مسئله موجب حفظ رابطه شما با مشتریان و انتخاب مجدد شما توسط آن‌ها می‌شود. همچنین مشتریانی که با آن‌ها رابطه خوبی دارید، بیشتر شما را به دوستان و خانواده خود توصیه می‌کنند.

  1. عملی و مفید است

تقویم آیتمی است که همه ما هر روز از آن استفاده می‌کنیم، خواه متوجه آن شویم یا نه. این برای یک سازمان موفق، ضروری است؛ به خصوص اگر شما یک کسب و کار را اداره می‌کنید. بنابراین، تقویم رومیزی نه تنها یک ابزار تبلیغاتی موثر است، بلکه یک هدیه مفید و کاربردی نیز هست. اگرچه تقویمی که آن را هدیه می‌دهید، شامل نام و لوگوی شرکت شما خواهد بود، اما هنوز یک آیتم با کاربری موثر و عملی است و فقط یک ابزار تبلیغاتی نیست.

 

  1. طولانی مدت در معرض دید قرار دارد

برای اکثر مردم، خصوصا افراد شاغل، یک مکان مشخص روی میز برای تقویم وجود دارد. شما هنگامی که یک تقویم در فروردین ماه روی میز می‌گذارید، معمولاً تا اسفند ماه در جای خود باقی می‌ماند. این بدان معناست که نام برند و برچسب یا پیام شما حداقل برای یک سال قابل مشاهده خواهد بود. با این حال، شما حتی امکان خرید تقویم‌های رومیزی‌ای را دارید که منحصر به سال خاصی نبوده و نیاز شما را برای سال‌های متمادی برطرف خواهند کرد. این ویژگی را می‌توانید در تقویم‌هایی مانند سالیان پاینده، سالیان خوش و موارد دیگر را ملاحظه کنید. تقویم‌های رومیزی خلاقانه بر اساس نوع طراحی می‌توانند، برای هر سلیقه و نیازی کاربردی بوده و در عین حال یک اکسسوری زیبا بر روی میز کار شما، در خانه یا محل کار شما باشند.

  1. قابل لمس است

اگر چه ما در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و به بسیاری از چیزها به شکل مجازی عادت کرده‌ایم، اما هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین یک هدیه فیزیکی و ملموس شود. به این فکر کنید که هنوز افرادی هستند که کتاب‌های فیزیکی را به کتاب‌های الکترونیکی ترجیح می‌دهند. به همین ترتیب، حتی با وجود اینکه ما یک تقویم در تلفن همراه و یا رایانه خود داریم، اما داشتن یک تقویم رومیزی زیبا، برای ما ملموس‌تر و خوشایندتر است؛ و این همان چیزی است که آن را به یک ابزار بازاریابی قدرتمند تبدیل می‌کند. لوگو یا نام برند شما پیامی زودگذر مانند یک تبلیغ در استوری اینستاگرام یا یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی یا رادیویی نخواهد بود. برند شما می‌تواند حضور فیزیکی بر روی میز کار و یا در محیط خانه مشتریان و کارمندانتان داشته باشد. جایی که مشتریان و همکاران شما می‌توانند در تمام طول سال به آن نگاه کنند و کسب و کار شما را تبلیغ کنند. این محصول تاثیر به سزایی بر روی مخاطبان شما خواهد داشت.

  1. مخاطبان به شما وفادار می‌مانند

همه افراد از هدیه گرفتن خوشحال می‌شوند، به خصوص زمانی که غیرمنتظره باشد. بنابراین، هدیه دادن به یک مشتری فعلی یا بالقوه، و یا کارمندان متعهد، به شما کمک می‌کند که تأثیر مطلوبی بر روی آن‌ها داشته باشید. علاوه بر این، هدایای تبلیغاتی خلاقانه، شما را در نظر آن‌ها دوست داشتنی‌تر می‌کند؛ و اگر مخاطب شما را دوست داشته باشد، به احتمال زیاد شما را به خاطر می‌آورد و به تجارت و ارتباط با شما ادامه می‌دهد. همچنین به این فکر کنید که بیشتر تقویم‌ها کجا قرار می‌گیرند، در محل کار یا در خانه و بر روی میز کار. این مکان‌ها، فضاهایی هستند که مردم در آن‌ها تصمیم‌های تجاری و مرتبط با کسب و کار خود را می‌گیرند، و چه مکانی بهتر از این محیط‌ها برای تقویم‌ رومیزی تبلیغاتی شما؛ چرا که با یک نگاه به تقویم رومیزی، آن‌ها به شما فکر خواهند کرد!

 ۹ دلیل برای خرید تقویم رومیزی به عنوان هدیه تبلیغاتی

  1. سازگار با بودجه است

به نظر می‌رسد تقویم‌های رومیزی سفارشی هدیه‌ای گران قیمت هستند. اما در واقع، آن‌ها می‌توانند محصولات تبلیغاتی مقرون به صرفه و در عین حال خلاقانه باشند؛ به خصوص در مقایسه با سایر ابزارهای تبلیغاتی مانند تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی. علاوه بر این، وقتی صحبت از تقویم‌های رومیزی می‌شود، هزینه‌ای که بابت تقویم می‌کنید را هدر نمی‌دهید؛ زیرا شما نه تنها بر پیام موجود در تقویم خود کنترل کامل دارید، بلکه بر دریافت کنندگان آن پیام نیز کنترل کامل دارید. بنابراین، می‌توانید شعار و تصاویر موجود در تقویم را با توجه به علایق مخاطبان هدف خود تنظیم کنید. اما میبایست موازی با انتقال پیام کسب و کار خود، حتما به زیبایی و خلاقیت تقویم‌ها نیز بپردازید، زیبای تقویم‌ها به میزان رقبت استفاده از آن‌ها نیز تاثیر فراوان دارد.

  1. ساده اما موثر است

یک تقویم رومیزی چاپی یک هدیه ساده است. هیچ کس در مورد نحوه استفاده از تقویم نیاز به آموزش و یا راهنما ندارد. این محصول نیازی به باتری و قطعات اضافی ندارد. سایزهای متنوعی داشته و غالبا سطح وسیعی از سلایق را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، هیچ خطری وجود ندارد که اطلاعات تماس یا لوگوی شما مناسب نباشد، زیرا شما در مورد اندازه تقویم خود تصمیم می‌گیرید. به راحتی نمی‌شکند یا پاره نمی‌شود، به این معنی که برای یک سال کامل، یا بعضا چندین سال (همانند تقویم سالیان با هم گروه خلاقیت دیدینو)، وظیفه خود را ا نجام می‌دهد و قابل استفاده است. همچنین، تقویم رومیزی، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. به طور کلی تقویم رومیزی به شکلی موثر کسب و کار شما را ارتقا می‌دهد.

  1. گزینه‌های مختلفی دارد

یک تقویم رومیزی که با توجه به نیاز شما طراحی و تولید شده باشد، می‌تواند هر طور که می‌خواهید به نظر برسد. تصویر مورد علاقه و یا پیام شما را همراه داشته باشد و یا در رنگ، طرح و اندازه‌ای که در ذهن دارید، اجرا شود. نوع کاغذ که می‌تواند براق و یا مات باشد. تعداد صفحات، تصاویر و رنگ تقویم و بسیاری دیگر از موارد قابل انتخاب هستند. اما مهم نیست که کدام گزینه را انتخاب کنید، مهم است که لوگو و اطلاعات شما به وضوح قابل مشاهده باشد. مشتریان شما یک سال تمام به این تقویم نگاه خواهند کرد. پس مطمئن شوید که به نام برند شما نیز نگاه می‌کنند!

در پایان

استفاده از هدایای تبلیغاتی برای مخاطبین کسب و کار شما می‌تواند بهترین گزینه برای ماندگاری در خاطر و وفاداری آن‌ها به شما باشد. تقویم رومیزی را می‌توان یکی از محصولات اثرگذار و پر کاربرد در این حوزه دانست. خصوصا اگر این محصول از طراحی خلاقانه‌ای برخوردار باشد، استفاده از آن نه فقط معطوف به یک سال، بلکه حتی به عنوان یکی از اکسسوری‌های ثابت بر روی میز کار مخاطبانتان قرار خواهد گرفت. استفاده از تقویم رومیزی برای معرفی برند و حوزه فعالیت کسب و کارها می‌تواند یکی از انتخاب‌های بسیار هوشمندانه از جانب مدیر یک مجموعه باشد.